"Sie sprechen mit beiden Großeltern."

Çeviri:Onlar büyükbaba ve büyük annenin ikisiyle de konuşuyor.

April 21, 2018

21 Yorum
Tartışma kilitli.


bilalbilal644294

50 kere yazdirdiniz bana sunu helal olsun!!!


meryem174530

Grosselterni büyük anneyi büyük babanın önüne yazdım diye kabul etmedi


Hatice751660

Büyük ebeveynler niye olmuyor


Serdarzmen1

Turkce de buyuk ebeveyn diye birsey ben duymadim ... Ama gercekten bunu turk dil kurumuna yollamalisin


7namjinsop

Turkce ogreniyorum su anda hayatimda boyle bi cumle duymadim


Hasan589460

Dede ve nine başka yerde kabul ediyor da burada nesen kabul etmedi bi izahı var mı sizce


Serdarzmen1

Onlar buyukanne ve buyuk babasiyla konusuyor. (lar). ... Ya da ... Buyukanne ve buyukbabasiyla konusuyorlar . ... Ayni sekil de nine ve dede de olabilir


Cem387035

"Onlar hem büyükbaba hem de büyükanneyle konuşuyorlar." ı kabul etmedi.


1den6yakadar

"o büyük ebeveynlerinin ikisiyle de konuşur" kabul ediliyor olmasını beklerdim.


mcanerg

grobelternli cümle koymayınız, illa koyacaksanız da basit 2-3kelimelik koyunuz


MehmetTokgz

bu cümleyi kaldırsanız daha iyi olur sanki türkçe karşılıgı dogru ancak türkçe konuşmalarda bu şekilde konuşmuyoruz


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bravo bir soru ancak bukadar ugrasilip yazılabilirdi almanca öğrenirken Türkçe mi unuttum


Ergeva

    Onlar buyukbaba ve buyuannelerinin ikisiyle de konuşuyorlar. Cumlesinin neresi yanlış?


Ergeva

    Türkçemizi mi düzeltiyorsunuz Almancamızı mi?


niyopiyo

    Yanlis türkce yazilimi ne kadar sacma


ersz.ezgi

    ''Onlar her iki büyükanne ve büyükbaba ile konuşuyorlar'' da kabul edilmeli.


Tolga64

    Onlarda oma opa var bizdeki ebe dedeyi kabul etmiyor ayıp ayıp


ztrk915163

    Burada de, da ekini veren kelime (auch) yok nasıl oluyor ki manada var?


Bahadr542006

    Büyükbaba bitisik de büyük anne neden ayri yazilmis?


byrockche

    Çoğul olması gerek

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.