Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam peyniri yiyor."

Çeviri:Der Mann isst den Käse.

3 ay önce

5 Yorum


tiktoktiktok

"Den" neden . peynirin arik el i der degil mi ?

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Adam peynir yiyor. - Der Mann isst Käse.
Adam peyniri yiyor. - Der Mann ist den Käse.
Nominativ : der Käse
Akkusativ : den Käse

3 ay önce

serkan766345

Şu den işi hep kafami karıştırıyor. Yokmu şöyle mantıklı bir açıklama getirebilecek kişi.

1 ay önce

ANL-minecr

Akkusativ konusunu araştırın. Bizde nasıl ismin hâlleri varsa bir şeyi, şeye, şeyde, şeyden diye, onlarda da var.

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Burada hangi Artikel'i kullanacağım bir tablosu ve bazı açıklamalar buldum.
Belki bu yardımcı olur.
https://www.colanguage.com/tr/almanca-ismin-halleri

1 ay önce