Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Domates yiyor."

Çeviri:Er isst eine Tomate.

5 ay önce

5 Yorum


AhmetFurka569105

Er isst tomate de olmasi gerekir

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Er/Sie/Es isst eine Tomate.
Er/Sie/Es isst Tomaten.

Almancada artikel gereklidir. Türk cümlede belirsiz bir nesne var. Bu yüzden Almancada belirsiz bir artikel kullanmak zorundayız.
Tekil: eril : ein dişil : eine nötr : ein Çoğul: artikel yok

comment/12996802

5 ay önce

humetin

"Türkçe cümlede belirsiz bir nesne var. "

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkürler, düzelttim :)

4 ay önce

Retromolare

Artikelsiz de cümleler var alıştırmalarda. O yüzden bazı durumlarda kullanmak zorunlu değil gibi algıladım.

2 ay önce