"Domates yiyor."

Çeviri:Er isst eine Tomate.

April 22, 2018

6 Yorum


Retromolare

Artikelsiz de cümleler var alıştırmalarda. O yüzden bazı durumlarda kullanmak zorunlu değil gibi algıladım.

July 22, 2018

AhmetFurka569105

Er isst tomate de olmasi gerekir

April 22, 2018

SteffiBookworm
Mod

Er/Sie/Es isst eine Tomate.
Er/Sie/Es isst Tomaten.

Almancada artikel gereklidir. Türk cümlede belirsiz bir nesne var. Bu yüzden Almancada belirsiz bir artikel kullanmak zorundayız.
Tekil: eril : ein dişil : eine nötr : ein Çoğul: artikel yok

comment/12996802

April 23, 2018

humetin

"Türkçe cümlede belirsiz bir nesne var. "

April 26, 2018

SteffiBookworm
Mod

Teşekkürler, düzelttim :)

April 28, 2018

BraBarman

Er isst tomate olması gerekmiyomuydu

March 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.