Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het is een reis."

Vertaling:It is a journey.

4 maanden geleden

2 opmerkingen


herman228297

Is er een verschil in betekenis tussen: journey, travel, trip. It is a travel, wordt als fout aangerekend

4 maanden geleden

Dutchesse722
Dutchesse722

Travel wordt voornamelijk gebruikt als een werkwoord. Bv: I'm traveling to Europe. Soms wordt het gebruikt als een zelfstandig naamwoord, maar dan altijd in het meervoud. Bv: On our travels around the world we visited many great sights. Trip en journey zijn zelfstandige naamwoorden. Beide woorden kunnen gebruikt worden in de bovenstaande oefeningszin. Soms wordt "journey" ook gebruikt als werkwoord. Dan betekent het reizen of trekken. Bv: He journeyed around the world in 80 days.

4 maanden geleden