1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My aunts are the same age."

"My aunts are the same age."

Çeviri:Benim halalarım aynı yaştalar.

April 22, 2014

41 Yorum


XdGT9aYt

Sanırım teyzeler ikiz

June 3, 2016

KrmTRED

Olabilir.

January 15, 2018

egeninefesi03

Buradaki 'the' olmasa da olur mu

August 3, 2014

Selcen_Ozturk

olmaz

June 4, 2015

percy955

Belli bir seyi ifade ediyorsa the kullanmak zorundasın . Burdaki hala belli.

September 27, 2017

onur458

Sayılabilen dersek daha kolay anlar insanlar

November 15, 2018

alialper

teyzemler neden olmuyor

April 22, 2014

Selcen_Ozturk

"teyzemler" ve "teyzelerim" aynı şey değil. "teyzemler" dediğinizde büyük ihtimalle teyzenizin ailesini kastedersiniz, iki teyzenizi değil.

April 22, 2014

[aktif olmayan kullanıcı]

    (My aunts are at the same age ) olmaz mı?

    July 6, 2016

Ryan47435765

    Olmaz. İngilizcede yaştan konuşma ”at” kullanılmaz. Edat gerekmez.

    October 27, 2018

adem467122

    Benim halam ve teyzem aynı yaştalar ama yengem büyüktür. Bu cümle ingilizcede nasıl söylenebilir.

    January 7, 2019

Aylin177397

    My aunt and aunt same age but my aunt big

    July 22, 2019

cihan930427

    Aunts un açıklamasında tayze ve hala yazıyor. Cevapta yenge ?? Çok saçma. Üstelik yenge ilkkez karşımıza çıkıyor. Mantıklı olın az

    July 5, 2017

deryaasla

    Bencede

    October 19, 2017

Nevo253047

    Bencede

    January 18, 2018

shll7

    aut hem hala hem teyze yerine kullanılıyor ama yenge yerine kullanılmıyor ayrıca neden gerçek anlaminir yazınca kabul.etmiyor çok saçma ):/

    July 29, 2017

brahim679342

    Aunt: teyze, hala, yenge... Ne geri zekalı bir dil, elimiz mahkum ama.

    August 16, 2017

ergas

    Kırk yıllık teyze/hala oldu yenge

    November 26, 2017

KrmTRED

    PCG5JT kodlu kulübe katılın!!

    January 15, 2018

gldwZP

    Teyzelerim aynı yaştalar Teyzelerim yaşıtlar Cevapları kabul EDILMELIDIR

    February 13, 2018

ErayCinpir

    İngilizcede aunt:hala/teyze anlamına geliyorsa bence bu cümlede kastedilen daha çok: "Benim halamla teyzem aynı yaşta" olmalı. En azından bu cümle de doğru kabul edilmeli.

    October 8, 2019

MysteryBlondie

    Halamlar dedim kabul etmedi

    June 3, 2015

Selcen_Ozturk

    yukarıda "teyzemlerle" ilgili yorumu okudunuz mu? halamlar dediğinizde büyük ihtimalle halanızın ailesini kastedersiniz, iki halanızı değil.

    June 4, 2015

MysteryBlondie

    Teşekkürler

    June 5, 2015

mstknn

    burada kullanılan the neden kullanılmış, anlatırsanız sevinirim.

    July 15, 2016

AhmetSezer16

    "my and ar da same age " diye duydum , telafuz mu kötü , yoksa benim kulaklar mı , var birşey , anlayan bana anlatsın.

    August 5, 2016

Selcen_Ozturk

    telaffuz iyi, İngilizce dinlemeye alışmanız lazım

    November 19, 2016

serap786700

    Halamlar ayni yasta dedim halalarim diye kabul etmedi

    January 25, 2017

ilhami693185

    Aunts yengemler teyzemler halalarım yerine kullanılabilir

    May 23, 2017

Berfin568364

    Ben teyzelerim yazdım yanegelerim olacak diye cevirilcekmis

    August 6, 2017

Gkhan706701

    Burada same yerine same as neden kulanilmadi

    August 20, 2017

.rem

    Hala yazdigim halde yanlis dedi :|

    November 1, 2017

incikin_

    "(Benim) Halalarım aynı yaştalar" cümlesi kabul ediliyor bildiğim kadarıyla.

    November 1, 2017

zeykan415787

    evet bende öyle yazdım

    November 26, 2018

Beydanur803213

    Halalarım aynı yaşta da olur ama kabul etmedi

    December 30, 2017

g_demirez

    "Teyzelerim" imide kabul etmiyor. Orada yanlış olmuş

    November 22, 2018

Tanmec96

    Teyzemler yaşça ayni ddik olmadi kdkdk

    December 14, 2018

burcuglck

    Bu cümlede halasıyla teyzesinin yaşlarından bahsediyor olabilir mi? 2 halası veya 2 teyzesinden değil de ...

    February 22, 2019

egd762504

    Cevabım doğru halde yanlış kabul etti. Hala yerine teyzeyi kabul etmedi . DÜZELTILMESI GEREK

    March 16, 2019

lalelalelale

    Teyzemler aynı yaştalar neden olmuyor,

    July 7, 2019

Valtrex1

    Bence the gereksiz kullanılmış

    August 30, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.