"My aunts are the same age."

Çeviri:Benim halalarım aynı yaştalar.

4 yıl önce

34 Yorum


XdGT9aYt

Sanırım teyzeler ikiz

2 yıl önce

KrmTRED

Olabilir.

9 ay önce

alialper

teyzemler neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"teyzemler" ve "teyzelerim" aynı şey değil. "teyzemler" dediğinizde büyük ihtimalle teyzenizin ailesini kastedersiniz, iki teyzenizi değil.

4 yıl önce

egeninefesi03

Buradaki 'the' olmasa da olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz

3 yıl önce

percy955

Belli bir seyi ifade ediyorsa the kullanmak zorundasın . Burdaki hala belli.

1 yıl önce

maryam.ai
maryam.ai

(My aunts are at the same age ) olmaz mı?

2 yıl önce

cihan930427

Aunts un açıklamasında tayze ve hala yazıyor. Cevapta yenge ?? Çok saçma. Üstelik yenge ilkkez karşımıza çıkıyor. Mantıklı olın az

1 yıl önce

NilayTrk1

Bencede

11 ay önce

Nevo253047

Bencede

8 ay önce

shll7
shll7

aut hem hala hem teyze yerine kullanılıyor ama yenge yerine kullanılmıyor ayrıca neden gerçek anlaminir yazınca kabul.etmiyor çok saçma ):/

1 yıl önce

brahim679342

Aunt: teyze, hala, yenge... Ne geri zekalı bir dil, elimiz mahkum ama.

1 yıl önce

ergas

Kırk yıllık teyze/hala oldu yenge

10 ay önce

KrmTRED

PCG5JT kodlu kulübe katılın!!

9 ay önce

gldwZP
gldwZP

Teyzelerim aynı yaştalar Teyzelerim yaşıtlar Cevapları kabul EDILMELIDIR

8 ay önce

MysteryBlondie

Halamlar dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yukarıda "teyzemlerle" ilgili yorumu okudunuz mu? halamlar dediğinizde büyük ihtimalle halanızın ailesini kastedersiniz, iki halanızı değil.

3 yıl önce

MysteryBlondie

Teşekkürler

3 yıl önce

mstknn

burada kullanılan the neden kullanılmış, anlatırsanız sevinirim.

2 yıl önce

AhmetSezer16

"my and ar da same age " diye duydum , telafuz mu kötü , yoksa benim kulaklar mı , var birşey , anlayan bana anlatsın.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

telaffuz iyi, İngilizce dinlemeye alışmanız lazım

1 yıl önce

serap786700

Halamlar ayni yasta dedim halalarim diye kabul etmedi

1 yıl önce

ilhami693185

Aunts yengemler teyzemler halalarım yerine kullanılabilir

1 yıl önce

Berfin568364

Ben teyzelerim yazdım yanegelerim olacak diye cevirilcekmis

1 yıl önce

Gkhan706701

Burada same yerine same as neden kulanilmadi

1 yıl önce

.rem
.rem

Hala yazdigim halde yanlis dedi :|

11 ay önce

incikin_
incikin_

"(Benim) Halalarım aynı yaştalar" cümlesi kabul ediliyor bildiğim kadarıyla.

11 ay önce

Beydanur803213

Halalarım aynı yaşta da olur ama kabul etmedi

9 ay önce

elifzel0

'TEYZEMLER AYNI YAŞTA' I said. but ıt is not accept my answer.

3 yıl önce

ahmetemin16

Önce yukardaki yorumları bi okusaydın keşke

2 yıl önce

eeempusa

Halalari nasil ayni yasta oluyo ya iki kardes ikiz ucuz degilse ayni yasta olamaz ki ikiz ucuz olsaydi ikiz ucuz diye bir ceviri getirirlerdi beyin yakan bi soru :P

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikiz olabilirler bu gayet normal. Ayrıca İngilizce cümlede hala/teyze ayrımı olmadığı için bir halasından ve bir teyzesinden de bahsediyor olabilir

3 yıl önce

ersinturac

neden soruda mantık aramak yerine cümle yapısı ve öğretilen kelimeleri nasıl kullanabilirize yoğunlaşmıyoruz. "bir filin süt içmesinden ziyade filin sütü içtiğini nasıl anlatabiliriz" esas yoğunlaşmamız gereken nokta burası.her çözdüğüm sorudan sonra yorumları mutlaka okurum.göremediğim belki de gözden kaçırdığım bir nokta vardır vs. şuan ki gevezeliğimin esas olayı ufak bir öneri/hatırlatma/tavsiye artık nasıl kabul ederseniz.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.