"Myauntsarethesameage."

Çeviri:Benim halalarım aynı yaştalar.

4 yıl önce

33 Yorum


XdGT9aYt

Sanırım teyzeler ikiz

2 yıl önce

KrmTRED

Olabilir.

11 ay önce

alialper

teyzemler neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"teyzemler" ve "teyzelerim" aynı şey değil. "teyzemler" dediğinizde büyük ihtimalle teyzenizin ailesini kastedersiniz, iki teyzenizi değil.

4 yıl önce

egeninefesi03

Buradaki 'the' olmasa da olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz

3 yıl önce

percy955

Belli bir seyi ifade ediyorsa the kullanmak zorundasın . Burdaki hala belli.

1 yıl önce

onur458

Sayılabilen dersek daha kolay anlar insanlar

1 ay önce

maryam.ai
maryam.ai

(My aunts are at the same age ) olmaz mı?

2 yıl önce

Ryan47435765
Ryan47435765

Olmaz. İngilizcede yaştan konuşma ”at” kullanılmaz. Edat gerekmez.

1 ay önce

cihan930427

Aunts un açıklamasında tayze ve hala yazıyor. Cevapta yenge ?? Çok saçma. Üstelik yenge ilkkez karşımıza çıkıyor. Mantıklı olın az

1 yıl önce

deryaasla

Bencede

1 yıl önce

Nevo253047

Bencede

10 ay önce

shll7
shll7

aut hem hala hem teyze yerine kullanılıyor ama yenge yerine kullanılmıyor ayrıca neden gerçek anlaminir yazınca kabul.etmiyor çok saçma ):/

1 yıl önce

brahim679342

Aunt: teyze, hala, yenge... Ne geri zekalı bir dil, elimiz mahkum ama.

1 yıl önce

ergas

Kırk yıllık teyze/hala oldu yenge

1 yıl önce

KrmTRED

PCG5JT kodlu kulübe katılın!!

11 ay önce

gldwZP
gldwZP

Teyzelerim aynı yaştalar Teyzelerim yaşıtlar Cevapları kabul EDILMELIDIR

10 ay önce

MysteryBlondie

Halamlar dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yukarıda "teyzemlerle" ilgili yorumu okudunuz mu? halamlar dediğinizde büyük ihtimalle halanızın ailesini kastedersiniz, iki halanızı değil.

3 yıl önce

MysteryBlondie

Teşekkürler

3 yıl önce

mstknn

burada kullanılan the neden kullanılmış, anlatırsanız sevinirim.

2 yıl önce

AhmetSezer16

"my and ar da same age " diye duydum , telafuz mu kötü , yoksa benim kulaklar mı , var birşey , anlayan bana anlatsın.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

telaffuz iyi, İngilizce dinlemeye alışmanız lazım

2 yıl önce

serap786700

Halamlar ayni yasta dedim halalarim diye kabul etmedi

1 yıl önce

ilhami693185

Aunts yengemler teyzemler halalarım yerine kullanılabilir

1 yıl önce

Berfin568364

Ben teyzelerim yazdım yanegelerim olacak diye cevirilcekmis

1 yıl önce

Gkhan706701

Burada same yerine same as neden kulanilmadi

1 yıl önce

.rem
.rem

Hala yazdigim halde yanlis dedi :|

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"(Benim) Halalarım aynı yaştalar" cümlesi kabul ediliyor bildiğim kadarıyla.

1 yıl önce

zkan415787

evet bende öyle yazdım

3 hafta önce

Beydanur803213

Halalarım aynı yaşta da olur ama kabul etmedi

11 ay önce

g_demirez

"Teyzelerim" imide kabul etmiyor. Orada yanlış olmuş

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.