"Kočky jedí ryby."

Překlad:The cats eat the fish.

před 8 měsíci

4 komentáře


Joseph411027

Nemá to být "cats eats fish" ?

před 8 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne. "S" se pridava na konec slovesa pro 3. os. č. jednotného v pritomnem case. Nikde jinde.

před 8 měsíci

VlciZub

Proč je správné řešení "The cats eat the fish"? Já žiji v tom, že když je "the fish", je to kontrétní ta ryba, nikoli množné číslo

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Protože FISH je jedno ze slov, které má nepravidelné množné číslo. Které je, dost záludně, FISH. Podobně jsou na tom ovce SHEEP nebo třeba jeleni DEER.

Tady se tedy nepozná, kolik těch ryb bylo a proto je přijímána jak ryba, tak ryby.

před 3 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.