"He wants an apple."

Vertaling:Hij wil een appel.

April 22, 2014

13 opmerkingen


retston123

hij wilt een appel

May 16, 2019

AnnyOganesiants

Stam: wil Hij/Zij: wilt Wij: willen Dit programma kent geen spelling!

April 25, 2016

El2theK

Dit programma kent wel degelijk spelling en grammatica. Willen is een onregelmatig werkwoord waarbij bij de derde persoon enkelvoud geen -t aan de stam wordt toegevoegd. Met andere woorden hij wil is alleen correct: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hij-wil-hij-wilt

April 25, 2016

michelle0174

Met de hij vorm moet er altijd stam+t komen

January 16, 2017

El2theK

Misschien moet je even alle andere opmerkingen en bijbehorende links hier lezen.

January 16, 2017

elke_076x

ik vind dat het met een t is hij het hele werkwoord is willen en met de hij vorm is het stam (willen) + t =wilt

August 23, 2014

StefvanSchie

Taal gaat niet om wat je wilt, maar hoe het is. In dit geval is willen een onregelmatig werkwoord een komt er bij de derde persoon enkelvoud geen -t achter

October 12, 2014
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.