"He wants an apple."

Vertaling:Hij wil een appel.

4 jaar gelden

12 opmerkingen


AnnyOganesiants

Stam: wil Hij/Zij: wilt Wij: willen Dit programma kent geen spelling!

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Dit programma kent wel degelijk spelling en grammatica. Willen is een onregelmatig werkwoord waarbij bij de derde persoon enkelvoud geen -t aan de stam wordt toegevoegd. Met andere woorden hij wil is alleen correct: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hij-wil-hij-wilt

2 jaar gelden

michelle0174

Met de hij vorm moet er altijd stam+t komen

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Misschien moet je even alle andere opmerkingen en bijbehorende links hier lezen.

1 jaar gelden

elke_076x

ik vind dat het met een t is hij het hele werkwoord is willen en met de hij vorm is het stam (willen) + t =wilt

4 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Taal gaat niet om wat je wilt, maar hoe het is. In dit geval is willen een onregelmatig werkwoord een komt er bij de derde persoon enkelvoud geen -t achter

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.