1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My grandmother has had three…

"My grandmother has had three operations this year."

Çeviri:Benim büyükannem bu yıl üç ameliyat geçirdi.

April 22, 2014

18 Yorum


canpamuk

Arkadaş büyük annemi kabul etmedi nine yazdı


cetinsemih

has had işini çok anlamadım :/ neden ikisi birlikte kullanılmış


hobim

Present Perfect tense , has+ verb3 ( have-had-had). Have opreation: ameliyat geçirmek


ErkanSamci

Has present perfect tence yardimci fiili. Had ise have sahiplik fiiliin v3 hali. Past participle denilen.. present perfecte v3. Oldugundan she has had three operations.. Niye present perfect tence kullanildi derseniz,gecmiste baslayan bir durumun etkisi hala devam etmekte oldugu icin. Umarim anlatabildim


birol23

Geçirmişti olması gerekmiyo mu


Preternatural

Geçirmişti olabilmesi için "had had" olması gerekir.


asdzxvasd

has had yerine sadece had olsaydı geçirmişti olurdu.


ErkanSamci

Ptesent perfect tence misli gecmis zamandir dusuncesi pek dogru degil ogretilenin aksine.. daha cok gecmiste baslayan ve etkisi hala devam eden bir olay yada durum anlatilirken kullanilir. She has had three operations this year diyor.hem yil hala bitmedi hemde hastalik yada tedavi hala devam ediyor


hobim

Cümle, Present Perfect mi ? had, have filinin 3. hali mi ?


DoganErbah

Has had denirse present perfect. Evet üçüncü hali have-had-had gibi


hobim

teşekkürler...


ilknur592108

Cevabim birebir dogru yanlis diyor benimkiyle ayni cumleyi yaziyor sacma


cevaba123

yav bu have give nasıl bir fiildir arkadaş her yere konabiliyor..Acaba unuttugumuz fiillerin yerine bunları kullansak tam olmasada bi şeyler anlatmış olurmuyuz :)...özellikle have take ve give bu 3 fiil


bacio_

Has had nasil oluyor hic anlamadim?


Aysel270082

Bende anlamadım gitti


ArubisMan

Dalgınlıkla 3 yazdım kabul etmedi.Şikayetçiyim.


Leyla531862

Büyük annem ile benim buyuk annem aynı değilmi


ErkanSamci

UC ameliyat oldu yazdim hata verdi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.