1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My grandmother has had three…

"My grandmother has had three operations this year."

Çeviri:Benim büyükannem bu yıl üç ameliyat geçirdi.

April 22, 2014

34 Yorum


cetinsemih

has had işini çok anlamadım :/ neden ikisi birlikte kullanılmış


hobim

Present Perfect tense , has+ verb3 ( have-had-had). Have opreation: ameliyat geçirmek


ErkanSamci

Has present perfect tence yardimci fiili. Had ise have sahiplik fiiliin v3 hali. Past participle denilen.. present perfecte v3. Oldugundan she has had three operations.. Niye present perfect tence kullanildi derseniz,gecmiste baslayan bir durumun etkisi hala devam etmekte oldugu icin. Umarim anlatabildim


canpamuk

Arkadaş büyük annemi kabul etmedi nine yazdı


birol23

Geçirmişti olması gerekmiyo mu


Preternatural

Geçirmişti olabilmesi için "had had" olması gerekir.


asdzxvasd

has had yerine sadece had olsaydı geçirmişti olurdu.


ErkanSamci

Ptesent perfect tence misli gecmis zamandir dusuncesi pek dogru degil ogretilenin aksine.. daha cok gecmiste baslayan ve etkisi hala devam eden bir olay yada durum anlatilirken kullanilir. She has had three operations this year diyor.hem yil hala bitmedi hemde hastalik yada tedavi hala devam ediyor


hobim

Cümle, Present Perfect mi ? had, have filinin 3. hali mi ?


DoganErbah

Has had denirse present perfect. Evet üçüncü hali have-had-had gibi


hobim

teşekkürler...


ilknur592108

Cevabim birebir dogru yanlis diyor benimkiyle ayni cumleyi yaziyor sacma


SelukDasev

Üzülme ilknur olur öyle şeyler


SelukDasev

Üzülme ilknur olur öyle şeyler


cevaba123

yav bu have give nasıl bir fiildir arkadaş her yere konabiliyor..Acaba unuttugumuz fiillerin yerine bunları kullansak tam olmasada bi şeyler anlatmış olurmuyuz :)...özellikle have take ve give bu 3 fiil


bacio_

Has had nasil oluyor hic anlamadim?


Aysel270082

Bende anlamadım gitti


Arn76671

Operasyon olmaz mı?


ArubisMan

Dalgınlıkla 3 yazdım kabul etmedi.Şikayetçiyim.


Leyla531862

Büyük annem ile benim buyuk annem aynı değilmi


ErkanSamci

UC ameliyat oldu yazdim hata verdi.


cevher.s

"my grandmother is bu performance ile fazla yaşamaz"


leadess

Bence past tense ile yapılması gerekiyor Çünkü hala devam ettiği hakkında bir fikrimiz yok ya da This year dan mı çıkarmamız gerek


ofozkan91

3 ingilizcede yok mu :)


atakancan34

Büyükannemin bu yıl üç ameliyatı vardı dedim olmadı (interesting)


scofield.durden

ninemin bu yıl üç operasyonu vardı oradaki iyelik takısını kabul etmedi kendisi ninem istedi .s


mbozel

büyük annem bu yıl üç ameliyat oldu. - Bu çeviri kabul edilebilir mi? -


grkan682987

Verdiği seçeneklerin aynısını yazıyorum ama kabul etmiyor


mehmet792968

Buyukannemi birleşik yazmamızi istiyor. Ayri yazinca kabuletmiyor. Turkce mi ogreniyoruz ingilizce mi yaa


duolingo_dostu

"Benim babaannemin bu yıl üç ameliyatı varmış" dedim ve "tüh bu doğru değil" "Benim babaannemim bu yıl üç ameliyatı 'vardı' " dedi


aybaladogan

büyükannem bu yıl üç operasyon oldu. cümlesi neden olmuyor?


Alihaydard

Uc operasyon gecirdi bu yil dedim kabul etmedi


kbrazl

Devrik cumle yazmazsak daha dogru olur cunku cok fazla devrik cumle var. Onlari alternatiflere eklemek bi hayli zor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.