"My grandmother has had three operations this year."

Çeviri:Benim büyükannem bu yıl üç ameliyat geçirdi.

April 22, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

canpamuk

Arkadaş büyük annemi kabul etmedi nine yazdı

November 21, 2014

cetinsemih

has had işini çok anlamadım :/ neden ikisi birlikte kullanılmış

November 24, 2014

hobim

Present Perfect tense , has+ verb3 ( have-had-had). Have opreation: ameliyat geçirmek

November 25, 2014

birol23

Geçirmişti olması gerekmiyo mu

February 22, 2015

Preternatural

Geçirmişti olabilmesi için "had had" olması gerekir.

March 10, 2015

asdzxvasd

has had yerine sadece had olsaydı geçirmişti olurdu.

March 7, 2015

hobim

Cümle, Present Perfect mi ? had, have filinin 3. hali mi ?

July 4, 2014

DoganErbah

Has had denirse present perfect. Evet üçüncü hali have-had-had gibi

July 15, 2014

hobim

teşekkürler...

July 16, 2014

ilknur592108

Cevabim birebir dogru yanlis diyor benimkiyle ayni cumleyi yaziyor sacma

July 11, 2016

SelukDasev

Üzülme ilknur olur öyle şeyler

March 23, 2018

SelukDasev

Üzülme ilknur olur öyle şeyler

March 23, 2018

cevaba123

yav bu have give nasıl bir fiildir arkadaş her yere konabiliyor..Acaba unuttugumuz fiillerin yerine bunları kullansak tam olmasada bi şeyler anlatmış olurmuyuz :)...özellikle have take ve give bu 3 fiil

July 25, 2016

bacio_

Has had nasil oluyor hic anlamadim?

May 4, 2017

Aysel270082

Bende anlamadım gitti

July 4, 2018

ArubisMan

Dalgınlıkla 3 yazdım kabul etmedi.Şikayetçiyim.

October 14, 2018

Leyla531862

Büyük annem ile benim buyuk annem aynı değilmi

March 22, 2019

atakancan34

Büyükannemin bu yıl üç ameliyatı vardı dedim olmadı (interesting)

February 17, 2015

scofield.durden

ninemin bu yıl üç operasyonu vardı oradaki iyelik takısını kabul etmedi kendisi ninem istedi .s

September 20, 2015

aybaladogan

büyükannem bu yıl üç operasyon oldu. cümlesi neden olmuyor?

February 16, 2016

mbozel

büyük annem bu yıl üç ameliyat oldu. - Bu çeviri kabul edilebilir mi? -

March 1, 2016

grkan682987

Verdiği seçeneklerin aynısını yazıyorum ama kabul etmiyor

April 23, 2017

mehmet792968

Buyukannemi birleşik yazmamızi istiyor. Ayri yazinca kabuletmiyor. Turkce mi ogreniyoruz ingilizce mi yaa

July 15, 2019

bilgekaganylmz

"Benim babaannemin bu yıl üç ameliyatı varmış" dedim ve "tüh bu doğru değil" "Benim babaannemim bu yıl üç ameliyatı 'vardı' " dedi

June 5, 2017

yagmurilhan
September 6, 2017

Alihaydard

Uc operasyon gecirdi bu yil dedim kabul etmedi

October 22, 2014

kbrazl

Devrik cumle yazmazsak daha dogru olur cunku cok fazla devrik cumle var. Onlari alternatiflere eklemek bi hayli zor

November 22, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.