"My grandmother has had three operations this year."

Çeviri:Benim büyükannem bu yıl üç ameliyat geçirdi.

4 yıl önce

14 Yorum


cetinsemih

has had işini çok anlamadım :/ neden ikisi birlikte kullanılmış

3 yıl önce

hobim

Present Perfect tense , has+ verb3 ( have-had-had). Have opreation: ameliyat geçirmek

3 yıl önce

canpamuk

Arkadaş büyük annemi kabul etmedi nine yazdı

3 yıl önce

hobim

Cümle, Present Perfect mi ? had, have filinin 3. hali mi ?

4 yıl önce

DoganErbah

Has had denirse present perfect. Evet üçüncü hali have-had-had gibi

4 yıl önce

hobim

teşekkürler...

4 yıl önce

birol23

Geçirmişti olması gerekmiyo mu

3 yıl önce

Preternatural

Geçirmişti olabilmesi için "had had" olması gerekir.

3 yıl önce

asdzxvasd

has had yerine sadece had olsaydı geçirmişti olurdu.

3 yıl önce

ilknur592108

Cevabim birebir dogru yanlis diyor benimkiyle ayni cumleyi yaziyor sacma

2 yıl önce

cevaba123

yav bu have give nasıl bir fiildir arkadaş her yere konabiliyor..Acaba unuttugumuz fiillerin yerine bunları kullansak tam olmasada bi şeyler anlatmış olurmuyuz :)...özellikle have take ve give bu 3 fiil

2 yıl önce

Aysel270082

Bende anlamadım gitti

3 ay önce

bacio_
bacio_

Has had nasil oluyor hic anlamadim?

1 yıl önce

ArubisMan

Dalgınlıkla 3 yazdım kabul etmedi.Şikayetçiyim.

20 saat önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.