A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He gets dirty."

Fordítás:Piszkos lesz.

4 éve

12 hozzászólás


ELLA211

Lesz?.....

4 éve

MZs1977
MZs1977

Igen, de itt nem jövő időről van szó. Esetleg lehetne még piszkossá válik.

4 éve

KissHajnalka

Magyarul is szoktuk azt mondani, hogy "hülyét kapok". Itt is a jövőre gondolok

4 éve

Kincskereso

Ezt én sem értem teljesen, de talán: ha a közeli(?) jövőben történik, akkor egyszerű jelent használnak. Volt már másik fejezetben (utazás) is ilyen.

3 éve

Lyzbet

Bizony, a GET használata kissé különös(mint minden más:)

bemásolok egy linket nektek egy kis segítség,igaz ez még nem minden

http://www.angoltrener.eu/angolblog/12-fele-hasznalata-a-get-nek

3 éve

fectroll
fectroll

Jó a link, bár ezt nem értem, de szerintem csak egy elírás:

    1. Megcsinálni valamit (műveltetésnél)
  • I can get the report finished by 5pm. (Nem tudom befejezni a jelentést 5:00-re.)

  • HIÁNYZIK TAGADÁS (can not, can't)

3 éve

StanczRoza

Koszonom,ez fantasztikus ,talan igy jobban megertem ezt a franya GET-et

3 éve

sabbathka

http://www.angoltrener.eu/angolblog/12-fele-hasznalata-a-get-nek Erre a linkre valami koreai táskabolt jön be

2 éve

seherezade

nekem is táskabolt (spanyol?)

2 éve

pizspozseng

Én a hangon journeynek értettem a dirtyt - másodszor!

3 éve

Panka518367

Megszünt a link oldala. Aki tudja kérem írja le a GETet. Köszönöm

10 hónapja