1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She introduced me to my boyf…

"She introduced me to my boyfriend at the party."

Çeviri:O beni partide erkek arkadaşımla tanıştırdı.

April 22, 2014

18 Yorum


ekrem2027

bu vatandaş kendi erkek arkadaşıyla tanışmadan ilişki kurmuş, partide sağolsun o dediği şahıs gelip tanıştırmış:S

September 2, 2014

unsalcibram

O beni partide(geçmişteki bir parti) erkek arkadaşımla(şimdiki erkek arkadaş) tanıştırdı. (partide tanışmışlar ve daha sonra sevgili olmuşlar). Yani cümle şöyle düşünülmüş: O beni erkek arkadaşımla o partide tanıştırmıştı.

March 31, 2015

AdemYildiz0

Adam krizden çıkardı resmen

September 18, 2015

smiling_destiny

belki eski Türk filmlerinden kalma diyebilirsiniz ama ben 'takdim etti' sözünü kullandım. Bunu da doğru cevaplara ekleyin, belki benim gibi değişik biri de yazabilir :))

May 10, 2014

serhate

Evet, bizim "birini biriyle tanıştırmak" dediğimiz fiil İngilizcede "introduce someone to someone" olarak kullanılıyor.

April 22, 2014

haki_programmer

Ne saçma bir çeviri oldu bu böyle. Daha tanışmadan tanışmışlığı var gibi.

February 17, 2015

mburak07

Belki tanistiran tanisanin daha onceden tanistiklarini bilmiyordu.

February 25, 2015

altugcyhn

burdaki "to" kullanımı nereden geliyor. introduce'dan mı?

April 22, 2014

alican.dem

Ben to yu gorunce arkadasima tanitti dedim

September 9, 2014

hakanihat

with mi dogru to mu aciklayin lutfen

March 28, 2015

unsalcibram

to doğru. introduce fiili to edatı ile kullanılır. introduce to: -ile tanıştırmak

October 29, 2015

EFENDiEFEN

"O partide erkek arkadaşımla beni tanıştırdı."

March 24, 2017

konulabbas

Cok sacma olmus

July 18, 2017

Busra2456

"She introduced me to boyfriend at the party" dese mantıklı ve doğru cevap olabilirdi. Lakin fazlalık "my" kelimesi yazım hatası oluşturmuş düzeltirseniz seviniriz .

April 15, 2019

ERAT261817

My kelimesi o kişiyi belirtmek için kullanılır kimin erkek arkadaşıyla tanıştırdığını nasıl anlayacağız.

May 17, 2019

resul766481

Neden with yok? Le,ile?

May 11, 2019

Moreovernot_

Boy friend yerine isim gelebilir mi

June 15, 2019

eyup1982

Abi niye hep erkek arkadaşla tanıştırıyor biride kız arkadaşla tanıştırsın,:)))

September 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.