1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen bir vejetaryensin."

"Sen bir vejetaryensin."

Çeviri:Du bist ein Vegetarier.

April 26, 2018

8 Yorum


akulord

Neden bist var


cimbom1905.

Çünkü du ein vegetarian desen sen bir vejetaryen olur bist eklediğinde sen bir vejeteryansin olur


Baak549030

Neden einen değilde ein?


isaKilikya

Çünkü bir durumu belirtirken, yani "sein" fiilinin çekimlerinin kullanıldığı cümlelerde nesne Akkusativ olmaz, Nominativ olarak kalır.

Sein fiili çekimleri -> https://www.duolingo.com/dictionary/German/sein/c297a6a44ba02eaed77f38ce109f3e43


Baak549030

Lütfen biri cevap yazsın


Tayfun642336

Der das artikeli olursa : ein Die artikeli olursa : eine


Faruk1703

Yanlışlıkla (Du bist Vegetarier) yazdım kabul etti. (Ein) yazmam gerekmiyor muydu?


zeynep.h.

Harf hatasından yanlış sayıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.