"O benim arkamdadır."

Çeviri:He is behind me.

9 ay önce

13 Yorum


effy666

Saçmalığa bak she'yi kabul etmiyor. Yav beceremeyecekseniz yapmayın şu uygulamayı

8 ay önce

Ogrenim

she is behind me it is behind me yanıtlarını kabul etmiyor.

9 ay önce

mehmet96067

Aynen

9 ay önce

tariktarakcioglu

"She is behind me" kabul etmiyor, bu da geçerli cevap şıkkı olarak eklenmeli..

8 ay önce

Laymicka

Evet neden She kabul etmiyor anlamadim

5 ay önce

1EE2N

Seni seviyorum demek değil mi?

9 ay önce

SmeyyeDAY

Saçma

2 ay önce

Glizar915438

Bu cümle mecazi anlam için de olur mu?

5 ay önce

gulhan28071

She yazyirsun kabul etmiyor hatalı

3 ay önce

ycel2170

She' yi kabul etmiyor

2 ay önce

bedia352206

Gerçekten çok saçma cümle doğru o demiş cinsiyet belirtmemiş she dedim yanlış dedi kızdım valla

1 ay önce

lalelalelale

inanamıyorum she is behind me yazdım kabul etmedi.Öğrenmeye çalışan insanlara yanlış bilgi veriyorsunuz,ayrıca burada ki cinsiyetçi cevabınızdan dolayı sizi kınıyorum.

3 hafta önce

lalelalelale

She is behind me cevabını doğru olarak eklemezseniz he li cevabı asla vermeyeceğim.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.