"O benim arkamdadır."

Çeviri:He is behind me.

6 ay önce

9 Yorum


Effy666

Saçmalığa bak she'yi kabul etmiyor. Yav beceremeyecekseniz yapmayın şu uygulamayı

4 ay önce

Ogrenim

she is behind me it is behind me yanıtlarını kabul etmiyor.

6 ay önce

mehmet96067

Aynen

6 ay önce

tariktarakcioglu

"She is behind me" kabul etmiyor, bu da geçerli cevap şıkkı olarak eklenmeli..

5 ay önce

Laymicka

Evet neden She kabul etmiyor anlamadim

2 ay önce

1EE2N

Seni seviyorum demek değil mi?

6 ay önce

Glizar915438

Bu cümle mecazi anlam için de olur mu?

2 ay önce

rahmi766618

Erkek arkadadır çünkü :DDD

2 ay önce

gulhan28071

She yazyirsun kabul etmiyor hatalı

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.