Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O benim arkamdadır."

Çeviri:He is behind me.

4 ay önce

8 Yorum


Ogrenim

she is behind me it is behind me yanıtlarını kabul etmiyor.

4 ay önce

1EE2N

Seni seviyorum demek değil mi?

4 ay önce

Effy666

Saçmalığa bak she'yi kabul etmiyor. Yav beceremeyecekseniz yapmayın şu uygulamayı

3 ay önce

mehmet96067

Aynen

4 ay önce

tariktarakcioglu

"She is behind me" kabul etmiyor, bu da geçerli cevap şıkkı olarak eklenmeli..

3 ay önce

Glizar915438

Bu cümle mecazi anlam için de olur mu?

3 hafta önce

Laymicka

Evet neden She kabul etmiyor anlamadim

3 hafta önce

rahmi766618

Erkek arkadadır çünkü :DDD

1 hafta önce