"I am green, so what?"

Fordítás:Zöld vagyok, és akkor mi van?

4 éve

7 hozzászólás


AkosSz.

A Green másik jelentése, hogy 'újonc'. Azt se ártana feltűntetni jelentésként.

4 éve

Maminti.
Maminti.

zöldfülű... :)

4 éve

Solt101

Vagyis akkor a pontosabb jelentése , hogy: Újonc vagyok, és akkor mi van?

2 éve

AkosSz.

Nem, nem pontosabb csak ez is lehetne a fordítása. Ennyi információ alapján azonban nem lehet pontosabb fordításról beszélni. Innen nagyjából ugyanannyi az esélye a festékkel leöntött ember beszólásra a rajta röhögő havernak, mint a méltatlankodó újonc esete. Ennél több csak a bővebb szöveg vagy szituációs környezetből derülne ki.

2 éve

Solt101

OK!

2 éve

Solt101

Köszi! Most már sokkal jobban érzem magam. :-) Annyi jelentése van, hogy ennyit soha a büd........ életben nem tanulok meg!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.