"O bedava."

Çeviri:Es ist gratis.

April 27, 2018

4 Yorum
Tartışma kilitli.


Glgz16

Burda bu yanlış. Es it kostenlos olmalıydı. Gratis diye bir söz bile öğretmedi


Duo_diamond_girl

Glgz16 , BEDAVA kelimesinin üstüne 1 kez tıklayabilir misiniz ? Hem KOSTENLOS hem de GRATİS yazıyor . Lafı uzatmayayım ama sizin cümleniz ("es ist kostenlos")de doğru ama onun kurduğu cümle ("es ist gratis ") de yanlış değil ... Anlamışsınızdır inşallah ...


Muharrem-TR

Uygulama iki şekildede bedava diyebilirsin demiş. Tek bir doğru yok her ikiside doğru.


Bsrdga

Surekli yanlis diyor cevirip yaziyirum yine yanlis diyor ben bunu anlamadim neden boyle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.