"Kimse harika değildir."

Çeviri:Niemand ist perfekt.

April 28, 2018

12 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Niemand ist toll.


serkan766345

Naimand ist toll dedim ve yanlis dedi sebep?


humetin

"Niemand" mı yazdınız?


YNSZ1

Harika toll değilse niye öyle ipucu veriyorsunuz lan perfekt mükemmel değil mi


ArknTrkSygl

'Niemand ist toll' dedim yanlış dedi.


ParisienBerliner

Nobody is perfect. İngilizceyle çok benzer Almanca. Artikel ve hal eklerini saymazsak.


Muratakir5

bu cümleyi olumsuz kılan nedir anlmadım yardım bitteeee


emg61

Niemand kendisi olumsuz yapar nicht yada kein kullanılmaz


Md1house

Sanırım, İngilizcede olduğu gibi; ''Nobody'' cümle olumludur ama anlam olumsuz, kısacası '' Niemand'' cümleyi olumsuz yapıyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.