"Kahvaltı kolay."

Çeviri:Das Frühstück ist einfach.

April 29, 2018

10 Yorum
Tartışma kilitli.


EvaBeyza

Das neden ben seni unutuyorum


SteffiBookworm

Çünkü göremediğin bir kelimeyi tercüme etmek zor.
Ve Alman Artikel zor çünkü çok fazla var.
Der, die, das, ein, eine, ein, die, -, ...
https://www.colanguage.com/tr/almanca-ismin-halleri


sedatAkbas47

Bende unutuyom almancada artikel olmasa daha iyi olurdu


humetin

Kahvaltı sade


SteffiBookworm

Eklendi, teşekkürler :)


Murat240555

Kahvalti kolay da ne demek istedigi anlasilmiyorki 'einfach=sadece' baglantiyi kuramadi.


akabetul

kolay anlami da var


semra965401

Kahvalti kolay diye türkcede böyle bir sey yok


Nesim55

Sade,basit,hafif bir kahvaltı olabilir.Peynir, zeytin,ekmek.Çay ve simit. Yumurta,salam,sucuk, meyve suyu, börek,poğaça vs yok.


Gulsenhanebayram

Kahvalti kolay diye sormak nedir ya.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.