"Τα παιδιά της διαβάζουν την εφημερίδα."

Μετάφραση:Her children read the newspaper.

πριν από 6 μήνες

3 σχόλια


FOTISMEG

Γιατί δεν είναι σωστό το (Her children's read the newspaper)

πριν από 6 μήνες

D_..
D_..
Mod

Ο πληθυντικός του child είναι children.
Children's σημαίνει 'των παιδιών', π.χ. the children's toys = τα παιχνίδια των παιδιών.
Το her είναι η κτητική αντωνυμία που μαζί με το children σχηματίζει το υποκείμενο του ρήματος 'τα παιδιά της'.

πριν από 6 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Πως θα πούμε στα Αγγλικά "Τα παιδιά της διαβάζουν την εφημερίδα" με την έννοια ότι τα παιδιά διαβάζουν σε αυτήν την εφημερίδα???

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.