"Oil and salt"

Çeviri:Yağ ve tuz

4 yıl önce

21 Yorum


nokibo78

ikisinin yerini değiştirdim kabul etmedi :

3 yıl önce

Nursena190813

Niye değiştirdin o zaman

3 yıl önce

yusufaliakba

aynen hep öyle yapıyo çok doğru

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Sözcüklerin anlamını bilip bilmediğiniz de test edildiği için sıra önemli; yoksa durup dururken niye zorluk çıkarsın:)

2 yıl önce

prednol

etmedi bendede

1 yıl önce

rodin461024

Nnn

1 hafta önce

bonq06

sol taraftaki and üzerine gelince ve-ile anlamında olduğunu gösteriyor ancak burda ile ile cevap verdiğimizde yanlış diyor saçma değil mi ?

3 yıl önce

mustafa.ul2

Yağ ve tuz badit yani değilmi ?

Ddddddd :)

2 yıl önce

beratbiir

petrol ve tuz yazdım doğru oluyor
kadının sesine

2 yıl önce

Mehtap66133

Ve yerine & bunu yaptım olmadı

2 yıl önce

celalettin935395

Kadının konuştuğu çok kotu anlasilmiyor şivesi bozuk

2 yıl önce

mert-yy

ile oluyo dediler bana

2 yıl önce

duxduciss

GÜL VE DİKEN

1 yıl önce

Ahmetyasin592979

Ben ikisinin yerini yanlış yazdim olnadi ben boyle uygulamanın """"""""""""

1 yıl önce

miraynurr

Ya "bir ve koymadık diye ve yerini değiştirdik diye yanlış sayıyo

1 yıl önce

StellaMerlo

Siz toptan cevap vermeden enter'a basın kabul eder (!) Bu ne saçmalık...

1 yıl önce

GizemCekic1

Yağ VE TUZ

1 yıl önce

Mstecepeli

ilk harf küçük yazıldı diye yanlış diyor :D

1 yıl önce

asyabazli1

Ben doğru yaptım

9 ay önce

xcanercx

sosis ve salamm

8 ay önce

Ece901796

Sıvı yağ ve tuz dedim kabul etmedi :/

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.