Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oil and salt"

Çeviri:Yağ ve tuz

4 yıl önce

44 Yorum


nokibo78

ikisinin yerini değiştirdim kabul etmedi :

3 yıl önce

Nursena190813

Niye değiştirdin o zaman

2 yıl önce

yusufaliakba

aynen hep öyle yapıyo çok doğru

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Sözcüklerin anlamını bilip bilmediğiniz de test edildiği için sıra önemli; yoksa durup dururken niye zorluk çıkarsın:)

2 yıl önce

yusufaliakba

ama değiştirilen sözcüklerin anlamları birbirine çok yakın

2 yıl önce

prednol

etmedi bendede

11 ay önce

zeynep463480

aynen

1 yıl önce

bonq06

sol taraftaki and üzerine gelince ve-ile anlamında olduğunu gösteriyor ancak burda ile ile cevap verdiğimizde yanlış diyor saçma değil mi ?

3 yıl önce

mustafa.ul2

Yağ ve tuz badit yani değilmi ?

Ddddddd :)

2 yıl önce

beratbiir

petrol ve tuz yazdım doğru oluyor
kadının sesine

2 yıl önce

Mehtap66133

Ve yerine & bunu yaptım olmadı

2 yıl önce

celalettin935395

Kadının konuştuğu çok kotu anlasilmiyor şivesi bozuk

1 yıl önce

mert-yy

ile oluyo dediler bana

1 yıl önce

duxduciss

GÜL VE DİKEN

1 yıl önce

Ahmetyasin592979

Ben ikisinin yerini yanlış yazdim olnadi ben boyle uygulamanın """"""""""""

1 yıl önce

miraynurr

Ya "bir ve koymadık diye ve yerini değiştirdik diye yanlış sayıyo

1 yıl önce

StellaMerlo

Siz toptan cevap vermeden enter'a basın kabul eder (!) Bu ne saçmalık...

1 yıl önce

GizemCekic1

Yağ VE TUZ

1 yıl önce

Mstecepeli

ilk harf küçük yazıldı diye yanlış diyor :D

10 ay önce

asyabazli1

Ben doğru yaptım

7 ay önce

xcanercx

sosis ve salamm

6 ay önce

MortezaRez5

/1144//2

1 yıl önce

MortezaRez5

77743-1

1 yıl önce

MortezaRez5

Zzzzbccoroovv

1 yıl önce

AtalayNar

bu cümleye dikkat edin.Türkçe anlamına petrol ve tuz yazarsanız kabul etmiyor

3 yıl önce

sudenurtaspinar

Yapamiyorum ua

3 yıl önce

hakanildiz

Anlasilmiyor

3 yıl önce

Kadir602345

Tuz ve yağ ile yağ ve tuz arasında ne fark var..?

2 yıl önce

beste694345

Ayn

2 yıl önce

StellaMerlo

Dikkat edin soruda "oil and salt" yazıyor, "salt and oil" değil. Başlangıç seviyesi için bir soru bu yani İngilizceyi yeni öğrenenlere sorulduğundan dolayı birebir çeviri yapmanız gerekmektedir.

1 yıl önce

Can214502

Yanlıs

2 yıl önce

YunusEmreA196800

Ben zeytin yagi ve tuz dedim kabul etmedi

1 yıl önce

StellaMerlo

Zeytinyağı= Olive oil Yağ= Oil

1 yıl önce

umhmt123

Çok saçma

3 yıl önce

anonim0808

Tuz ve uağ dedim kabul etmedi

3 yıl önce

hdadasoglu

Oil petrol anlaminada geliyor ama kabul etmedi

4 yıl önce

MertOzanTR

Farkındaysan şu anda yemekler kategorisindeyiz.

3 yıl önce

yasemin.ca2

Yemek konusundayız şu an, ama petrol içiyorsan o ayrı :D

3 yıl önce

beratbiir

petrol ve tuz yazdım kabul eti

2 yıl önce

mustikmustik

Yanlış oil yağ dır hem yemek hem de petrol anlamında

3 yıl önce

borabora16

Haklısın oil hem yağ hem petrol anlamına gelir

3 yıl önce

Haydarztrk

Cumledeki anlami petrolmu oluyor .d

4 yıl önce

deryaderya34

Yag oluyor

3 yıl önce

yusufaliakba

hayır saltda diyo

2 yıl önce