1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yarın günlerden ne?"

"Yarın günlerden ne?"

Çeviri:What day is tomorrow?

April 23, 2014

26 Yorum


ozlena

What day is,what is day arasındaki anlam farkını açıklayabilirmisiniz acaba


Orhan817384

Bu soruya verilecek cevabı bende merakla bekliyorum


Muharrem93649

What day= ne gündür? What is day of tomorrow? Olsaydi yarinki gun (nedir)? Olurdu. Dikkat edilurse ikinci cumlede day'in ne oldugu soruluyor. Ilk cumlede ise ne gün oldugu????


Zembereck

Sanirsam.. What day is tomorrow = "ne gün yarın?" gibi bir anlama geliyor. What is day of tomorrow = "Nedir yarınki gün?" gibi bir anlama geliyor.


smooth94

What is the day tomorrow olamazmı acaba


Fatmacakir1362

zaten günü soruyor bilmediği günü nasıl 'the' ile belirtsin


vg37

Ben de böyle yazdım kabul etmedi


Ibrahimztr

Wich day is tomorrow olmaz mı


vvsey

"Which" = "hangi". Yarın günlerden hangi? Çok yanlış değil, ama normalde "what day" ve "günlerden ne" kullanıyoruz. Ama bunu söyleyebilirim: Cumartesi ve pazar zamanım var. Sana hangi gün iyi? "Which day is good for you?"


ismail912039

Senin dediğini yarın hangi gün diye çeviririz olur biter


TanEr767552

What is day tomorrow olmaz mı


sude_ece_1304

what is the day of tomorrow dendiğinde cümlenin anlamı ne yönde değişir


10_ur

"Yarının günü nedir?" olur.


zlmytkn

ben de which day is tomorrow demiştim.


nejmikurt

günler derken çoğul değilmi


sibel196384

Yarını soruyor 1 günden bahsediyor


AtaberKing35

What is the day of tomorrow yazdım kabul etmedi buradaki yanlışlık nedir


Erdoan108816

What is the day tomorrow olmalı daha önceki bilgilere göre düşünürsek düzeltin bunu


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


receptoklu

yarin gunlerden ne diye sorarsaniz ? ben cumlede among ararim ve bir days ararim.. ama hangi gun diye sorarsaniz. what day is tomorrow ? diyebilirdim


MuratDoganay

What is the next day?


Berkay315835

Soru zarfı - yardımcı fiil - özne sıralama bu şekilde gitmiyor mu ?


Esra370628

Yarın cuma ama friday


merakgl

day yerine yanlışlıkla fafy yazmak :( son kalpte üstelik :(


emisem

Which day is tomorrow olmali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.