A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tudom, hol van."

Fordítás:I know where he is.

4 éve

6 hozzászólás


Pokemon825736

Ez hülyeség ebből marhára nem derül ki hogy egy személyről van szó. I know where is it= Tudom hol van...

1 éve

StealthFig

Kihagytam az ist

2 éve

ZskaJekln

Én is egyetértek az észrevétellel

7 hónapja

kati.revesz

I see where it is .....miért nem jó

4 éve

LaszloLugosi

Mert az azt jelenti hogy latom hol van. Itt tudas van. Jelenthet a see hasonlot pl ok, i see. De ez inkabb a belatom, latom, megvan jelentes.

4 éve

miklos44

Szerintem is jó, ha jelentetted majd beveszik a jók közé.

4 éve