1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need to achieve that objec…

"I need to achieve that objective."

Fordítás:El kell érnem azt a célt.

April 23, 2014

6 hozzászólás


Nyuszi85

Az objective-re a célkitűzés miért nem jó? Szerintem azt is el kell fogadni.


aptg.gabi

Mert ha ezt a szót teszed a mondatba elég hülyén "hangzik". Célt szoktak elérni nem a célkitűzést!


ljerror

Teljesítenem kell a küldetést? Miért nem jó?


olmik

mert azt másképp mondjuk. Achieve = itt: elér, object = itt cél


shemeetsworld

Meg kell szereznem azt a tárgyat miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.