Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"No other preparation is necessary."

Çeviri:Başka hazırlığa gerek yok.

4 yıl önce

19 Yorum


najaftom

Diger hazirlik gerekli degil...,,yanlis mi olur

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. "Diger hazirlik gerekli degil" = "the other preparation is not necessary"

4 yıl önce

aysenocal

Bende ayni şeyi soruyorum.neden yanliş olsun ki.

6 ay önce

orxanyunis

Bu cümlede önde no var diye mi anlamı böyle oluyor? Çünki, tercümesini "hayır diğer hazırlık gerekli " olarak düşünmüştüm

2 yıl önce

Tata564716
Tata564716

C

1 ay önce

AhmetVehbi

Another preparation is not necessary

3 yıl önce

selahattininonu

preparation properation gel de yaz duyduğunu :)

4 yıl önce

gokhan60

"No other" ne anlama geliyor?

3 yıl önce

saidnursi

Başka

3 yıl önce

bengder
bengder

"başka bir hazırlığa gerek yok" nasıl denir?

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Another preparation is not necessary

4 yıl önce

Defne1881

Başka hazırlık gerekli değil, niye kabul edilmiyor

3 yıl önce

lalelalelale

Hayır baska hazırlık gerekmez yazdım yine kabul edılmedı neden

2 yıl önce

Emre359071

"Diğer"i gerekli bulmamış #Duolingo

2 yıl önce

rikimartin2

Telavuz zor bir kelime preparation :)

2 yıl önce

eminmenekse

Baska hazirlik yok... Nasil olacak

1 yıl önce

Outface

Hayır diğer hazırlık gerekli değil.

1 yıl önce

emlcvk

Other'ın anlamına altında 'diğer' diyor fakat cevapta 'diğer hazırlık gerekli değil'i kabul etmiyor ????????????

1 yıl önce

cuneytuz

başka hazırlık gerekli değil de olur

11 ay önce