1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No other preparation is nece…

"No other preparation is necessary."

Çeviri:Başka hazırlığa gerek yok.

April 23, 2014

21 Yorum


najaftom

Diger hazirlik gerekli degil...,,yanlis mi olur


Selcen_Ozturk

evet. "Diger hazirlik gerekli degil" = "the other preparation is not necessary"


aysenocal

Bende ayni şeyi soruyorum.neden yanliş olsun ki.


orxanyunis

Bu cümlede önde no var diye mi anlamı böyle oluyor? Çünki, tercümesini "hayır diğer hazırlık gerekli " olarak düşünmüştüm


CanerSezer1

Ben de senin gibi yaptım ama sonra no dan sonra virgül olmadığını farkettim


AhmetVehbi

Another preparation is not necessary


gokhan60

"No other" ne anlama geliyor?


selahattininonu

preparation properation gel de yaz duyduğunu :)


bengder

"başka bir hazırlığa gerek yok" nasıl denir?


huseyinkuruoglu

Another preparation is not necessary


Defne1881

Başka hazırlık gerekli değil, niye kabul edilmiyor


lalelalelale

Hayır baska hazırlık gerekmez yazdım yine kabul edılmedı neden


Emre359071

"Diğer"i gerekli bulmamış #Duolingo


rikimartin2

Telavuz zor bir kelime preparation :)


eminmenekse

Baska hazirlik yok... Nasil olacak


Outface

Hayır diğer hazırlık gerekli değil.


emlcvk

Other'ın anlamına altında 'diğer' diyor fakat cevapta 'diğer hazırlık gerekli değil'i kabul etmiyor ????????????


cuneytuz

başka hazırlık gerekli değil de olur


melahat809520

aynı cümleyi yazdım gene kabul etmedi bir şey anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.