"Папа в метро."

Çeviri:Baba metroda.

May 1, 2018

17 Yorum
Tartışma kilitli.


Elmir642689

Papa vmetro deyilir


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu cümlenin seslendirmesinde "B"yı hemen hiç okumamış,biz de öyle mi yapmalıyız?


sofiya11085

    B v olarak okunuyo


Nurin358579

    En güzeli Türkçe


SahilDeniz5

    Evet oyle olmali amma azaciq demek lazim


Leyla755225

    "B"yi biraz hafiften okumak gerekir


sofiya11085

    B v olarak okunuyo


AyberkAydn2

    Papa vMetro olarak duyuyorum ben


Mert-ileri

    B de hal eki olduğu için sonuna e gelmesi gerekiyor ya normalde bu yabancı bir kelime olduğu için istisna sayılıyordu değil mi?


YasinAydin10

    "Papav metro" mantikli sanki:)


ykalyamac

    Babam metro da daha mantıklı degil mi


Burak792599

    ses kaydı ve cevap uyumsuz


Nurin358579

    Baba bir metroda olamaz mı?!


MrBeanYK

    Baba yorgun bro


KadirOzdem6

    Dogru yaptım yanlıs verdi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.