1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Папа в метро."

"Папа в метро."

Çeviri:Baba metroda.

May 1, 2018

10 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu cümlenin seslendirmesinde "B"yı hemen hiç okumamış,biz de öyle mi yapmalıyız?


sofiya11085

    B v olarak okunuyo


Elmir642689

    Papa vmetro deyilir


SahilDeniz5

    Evet oyle olmali amma azaciq demek lazim


YasinAydin10

    "Papav metro" mantikli sanki:)


Burak792599

    ses kaydı ve cevap uyumsuz


Leyla755225

    "B"yi biraz hafiften okumak gerekir


sofiya11085

    B v olarak okunuyo


Mert919353

    B de hal eki olduğu için sonuna e gelmesi gerekiyor ya normalde bu yabancı bir kelime olduğu için istisna sayılıyordu değil mi?


AyberkAydn2

    Papa vMetro olarak duyuyorum ben

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.