"She had never felt that."

Fordítás:Soha nem érezte azt előtte.

April 23, 2014

29 hozzászólás


jokutine

Szerintem túlléphetne már a program a That, this ilyen arányú megkülönböztetésén, a mondatban nem ez a lényeg, emiatt igazságtalan a szívecskék elvesztése

April 23, 2014

CsabaGeszt

Nem érthető a "felt" szó a mondatban

May 4, 2016

florian.akos

Nagyon idegesítő a that/this állandó kálváriája...

February 18, 2015

IstvnHorvt401663

Soha nem erezte azt Miert nem fogadja el?

July 4, 2017

BJG67

Különösen azért nem érthető ez, mert a topik tetején éppen ezt írja megoldásként... Jelentve.

August 28, 2017

senorana

tökre bed-et mond!

September 7, 2014

Boabour

szerintem nem :)

October 4, 2015

Zsuzsy93

Mindig az "ezt", "azt"-on bukok.

January 24, 2015

Szollosi2

Soha azelőtt nem érezte azt -szerintem ez is van olyan jó, mint a megadott mondatok.

October 6, 2014

CsabaGeszt

Már megint rossz szót használnak a "felt" helyett!

June 7, 2016

49katirozsnyone

Nem javítottak semmit. Nem fogadja el, hogy soha. Visszadobta, hogy sose. Rejtély a számomra.

October 16, 2017

lorandtenko

Ezt írtam és nem fogadta el: nem érezte azt soha előtte. A sorrend a magyarban eddig felcserélhető volt, ezért nem adott hibát még nekem egyszer sem...

September 13, 2014

Szollosi2

Soha azelőtt nem érezte azt -szerintem ez is van olyan jó, mint a megadott mondatok.

October 6, 2014

Desty74

A soha sem miért nem jó?

February 27, 2015

grumbler47

No erre én is kivácsi vagyok. :)

February 28, 2015

Simon_Zoli

Jónak kellene lenni, mert a "never" jelentései között ez is szerepel. Soha, soha nem, soha sem, sosem. Jelentsed.

June 8, 2015

CsabaGeszt

Most már kijavították !

May 4, 2016

Sztankay54

Szerintem a magyar fordításba szükségtelen az "azt",mert magyartalannak gondolom.

August 15, 2016

OrliczkiOrsolya

A sosem miért nem megfelelő itt?

November 14, 2017

eminens2

Sosem érezte azt. Elfogadja:2018.10.10.

October 10, 2018

ZskaJekln

Valóban érthetetlen a felt szó

January 15, 2018

miklos44

A robot kiejtése teljesen rossz.

February 15, 2018

JoeSzab

Soha nem érezte azt! Nem előtte és nem addig! Ha már annyira lusták voltatok, hogy szar fél mondatokat tettetek be akkor ne követeljetek olyan szavakat amik nincsenek a mondatban!

July 24, 2018

Hajdusec

Soha nem érezte addig azt....remek fordítás....nem? nyakatekerészet az egész...

September 20, 2018

Szabarine

azelőtt soha nem érezte ezt miért nem jó?

March 1, 2019

GerleiIstv

Sem a "felt", sem a "that" kiejtése nem jó a férfi hangnál ("sztop" és "velt"). Ezt ékesen bizonyítja a női hang, ami teljesen érthető. (2019. 05. 11.)

May 10, 2019

Szabarine

érthetetlen a felt kiejtése!

May 20, 2019

jozsef.tur

Ez idiota! Nem ismeri a magyar nyelvet! A szorendbe kot bele!

September 21, 2016

49katirozsnyone

Nem javitották. Nem fogadja el a sohá-t

October 16, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.