"Here are two stamps."

Fordítás:Itt van két bélyeg.

April 23, 2014

14 hozzászólás


KalmanFarkas

a "2"-es számot miért nem fogadja el?

August 24, 2015

TylerD21

Az "itt van KETTŐ bélyeg" miért is helytelen?

April 23, 2014

GrdosMari

Miért nem jó számmal?

June 19, 2017

Harga

Mert nem azt akarja itt megtanítani. Duolingo megoldása korrekt, érdemes megjegyezni.

September 19, 2017

Mandulaszem

Nálam is a "kettő"-vel volt baja :D

May 12, 2014

A.Zsolti

Azt is elfogadta, hogy: ITT VAN KÉT BÉLYEGZŐ. 2016.12.30.

December 30, 2016

malackutya

A ketto nyilvan helyes tartalmilag, de azert ezt jo lenne (itt sem) promotalni. Ezt hagyjuk meg a kicsi gyerekeknek, ill. ha szoban akarunk nyomatekot adni.

September 3, 2017

Balu117

Van itt kettő bélyeg... Miért nem jó?

September 23, 2017

Harga

Jó ez, csak másik mondat. Angolul valami ilyesmi lehet: "There are two stamps here." - "Van itt két bélyeg."

September 24, 2017

ant.arn

"Itt van 2 bélyeg" Ezt nem fogadta nekem el. De el lehetne fogadni.

December 31, 2017

Harga

Hát persze, ha a számjegyek írását gyakorolnánk. Lényegesebb: Hogy hangzik, hogy írják, mit jelent.

December 31, 2017

Zoe12292

Miért nem fogadja el a 2-es számot ha eddig mindig elfogadta a betűvel leírt számértékek számban leírt fordítását?

March 24, 2018

Harga

Mindig? KalmanFarkas és GrdosMari bejegyzései nem ezt tanúsítják. Ott elfogadja a fordítást számmal, ahol a fordítandóban is úgy szerepel.

March 25, 2018

Zoe12292

Értem hogy mások bejegyzései nem ezt tanúsítják, de én pont a saját tapasztalatomat írtam le, gondoltam, hasznos lehet. Mindenkinek jó tanulást kívánok!

March 28, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.