1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want to go too?"

"Do you want to go too?"

Çeviri:Sen de gitmek istiyor musun?

April 23, 2014

7 Yorum


kablll

Gitmeyi çok mu istiyorsun? Diye çevirdim. :)


altugcyhn

sen gitmekte ister misin? dersek nasıl söyleyeceğiz


smiling_destiny

Do you also want to go? dersin. Gerçi burada also yerine too da kullanılır da kulağıma hoş gelmiyor pek, cümle ortasında also en iyisidir "de -da" anlamını vermede


Burakdc

Aynı şey zaten ama devrik


Hseyinsar5

Sonundaki too neden var


sonterekeme

De, da anlamı katar. Sen de derken too burada de anlamını karsılıyor


kozkaptan

Gitmekte mi istiyorsun neden olmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.