1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The girl drinks water."

"The girl drinks water."

Tłumaczenie:Dziewczyna pije wodę.

April 23, 2014

12 komentarzy


tofiku2014

Podstawy 1

LEKCJA 1

man, woman, I, am, a, boy, girl

Powtórz LEKCJA 2

he, is, she, an, apple, and, eat

Powtórz LEKCJA 3

eats, the, bread, drink, drinks, water

Powtórz Wskazówki

Czas teraźniejszy prosty (Present Simple)

Czas Present Simple tworzy się używając podmiotu (rzeczownika) i podstawowej formy czasownika, z wyjątkiem 3. osoby liczby pojedynczej, gdzie do czasownika dodawana jest końcówka -s.

Polski Angielski Przykład Ja I I eat. – Jem. Ty You You eat. – Ty jesz. On/Ona/Ono He/She/It He/She/It eats – On/Ona/Ono je. My We We eat. – My jemy. Wy You You eat. – Wy jecie. Oni/One/Ono They They eat. – Oni/One/Ono jedzą.


DanielPasz1

The - ta lub te. Czyli (te) Dziewczyny piją wodę. Nie powinno być z tego powodu błędu jak myślę ? :)


Mikolaj83

(te) dziewczyny jesli byłoby girls (czyli: girl+s)


Stawarz18

ta baba nie umie poprawnie wymawiać np the-słysze we


kotekpsotek

To ty źle słyszysz


ArekKubick

Tak? Bo ja tak nie słysze


ArekKubick

No mówi ,,The" a nie ,,We"


AndrzejBob1

mogłoby też być: dziewczyna pija wodę


ArekKubick

Napewno pija wodę czy pije wodę?


tecwoj

the girl drink water

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.