1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The girl drinks water."

"The girl drinks water."

Tłumaczenie:Dziewczyna pije wodę.

April 23, 2014

9 komentarzy


tofiku2014

Podstawy 1

LEKCJA 1

man, woman, I, am, a, boy, girl

Powtórz LEKCJA 2

he, is, she, an, apple, and, eat

Powtórz LEKCJA 3

eats, the, bread, drink, drinks, water

Powtórz Wskazówki

Czas teraźniejszy prosty (Present Simple)

Czas Present Simple tworzy się używając podmiotu (rzeczownika) i podstawowej formy czasownika, z wyjątkiem 3. osoby liczby pojedynczej, gdzie do czasownika dodawana jest końcówka -s.

Polski Angielski Przykład Ja I I eat. – Jem. Ty You You eat. – Ty jesz. On/Ona/Ono He/She/It He/She/It eats – On/Ona/Ono je. My We We eat. – My jemy. Wy You You eat. – Wy jecie. Oni/One/Ono They They eat. – Oni/One/Ono jedzą.


Zoja505818

Ale sie napisałeś


DanielPasz1

The - ta lub te. Czyli (te) Dziewczyny piją wodę. Nie powinno być z tego powodu błędu jak myślę ? :)


Mikolaj83

(te) dziewczyny jesli byłoby girls (czyli: girl+s)


WojciechCh864898

Napisałem "dziewczynka" zamiast dziewczyna i mi wytknęło literówke... bezsensu. Przecież the girl to po polsku dziewczynka również. Nie wiadomo mi nic o odpowiedniejszej zdrobniałej formie w angielskim. Debilne.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.