1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Pazartesi görüşürüz."

"Pazartesi görüşürüz."

Çeviri:See you on Monday.

April 23, 2014

7 Yorum


tanerygc

Peki neden on kullanıyoruz ?


Selcen_Ozturk

günlerde önce her zaman on kullanılır


Goktask

We meet on monday ?


WhatIsTheHakikat

we meet on monday .s.s.s.s


melihjoe

Cümle "See you at Monday" olsaydı ne demiş olurduk


hakanihat

See you at - Pazartesinde gorusuruz oluyo galiba


4rtgrl

"we see on monday" neden olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.