"Pazartesi görüşürüz."

Çeviri:See you on Monday.

April 23, 2014

20 Yorum


tanerygc

Peki neden on kullanıyoruz ?

May 17, 2014

Selcen_Ozturk

günlerde önce her zaman on kullanılır

August 24, 2014

ufuk.canli

Bazı Amerikalılar kullanmıyor "on"

October 6, 2015

sawashian

Biz Amekilalı değiliz͵ kullanabiliriz :)))

January 22, 2016

Ali67788

Lanet olsun dostum :)

January 25, 2016

TCBarbaros1

Ama today is friday da is kullaniyoruz

January 8, 2016

HerifinTeki

Sen diyorsun ki neden kullanıyoruz. Today friday diyorsun ama o bugün cuma olur türkçede. Zaten bugün cuma diyeceğiz ama İngilizcede kurallar vardır. Sen my name Barbaros mu dersin my name is Barbaros mu :D Her türlü benim adım Barbaros olur ama sen my name is Barbaros dersin :)

January 24, 2016

melihjoe

Cümle "See you at Monday" olsaydı ne demiş olurduk

July 20, 2014

Goktask

We meet on monday ?

August 12, 2014

serdar_93

I will see you on monday dedim kabul etmedi ikiside aynı şey halbuki

August 24, 2014

orbay07

Pazartesi seni göreceğim demek senin kurduğun cümle. Burada pazartesi görüşürüz diyor(Genis zaman) Gunluk kullanım düşünürsek see you on monday daha mantikli bence.

October 21, 2015

hakanihat

See you at - Pazartesinde gorusuruz oluyo galiba

September 1, 2014

galata05

On Monday nedir

October 28, 2015

akif100551

Bence kotu

February 22, 2016

gxddess

see you on monday pazartesi görüşürüz mü demek?

March 9, 2017

TCAtila

on monday see you.. biçiminde neden olmuyor?

April 23, 2014

Selcen_Ozturk

öyle kullanılmıyor çünkü

April 23, 2014

TCAtila

thanks

April 23, 2014

GriAdam

Cümlede zaman sonda yer almalıdır.

April 23, 2014

TCAtila

thanks

April 23, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.