A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Meg akarjuk neki mondani, hogy kik vagyunk?"

Fordítás:Do we want to tell him who we are?

4 éve

9 hozzászólás


irenmami

"Do we want to tell him that who we are?" ez miért nem jó? A "that" nem tetszett neki... Tényleg hiba?

4 éve

rabovszky
rabovszky

be simple

4 éve

HaIsmerszT

Kozben megfelytettem.. itt arrol van szo hogy a that lezarna a mondatot viszont igy felesleges mert ket targy lenne

3 éve

GergelyBka

MegfeLYtetted? xD

3 éve

HaIsmerszT

Szinten bele tettem hogy that.. ez most igy akkor nem jo?

3 éve

HaIsmerszT

Kozben megfelytettem.. itt arrol van szo hogy a that lezarna a mondatot viszont igy felesleges mert ket targy lenne

3 éve

Barnus14

:) nekem elsôre elfogatta

9 hónapja

fgW4a0

Fej, megfej, megfejt

2 éve

cstoth

Nekem ugyan az! :-(

4 éve