1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not know how to respond…

"I do not know how to respond."

Çeviri:Nasıl yanıt vereceğimi bilmiyorum.

April 23, 2014

24 Yorum


kablll

Nasıl cevaplanır bilmiyorum.


aysenocal

Bende öyle yazdim.


Chotanak

Nasıl cevap verileceğini bilmiyorum olabilir mi?


filizuckun

ben de buna benzer düşündüm ama kabul etmedi


kbrazl

Know kelimesi "-i bilmek" anlaminda mi tam olarak?


savas67560

I dont know what to eat / ne yiyecegimi bilmiyorum.

I dont know where to go/ nereye gidecegimi bilmiyorum.

I dont know how to come /nasil gelecegimi bilmiyorum.

I dont know which to choose/ hangisini sececegimi bilmiyorum.

Yardimci fiili(don't) cikarinca cumle olumlu olur bildiginiz gibi.

I know what you want. Ne istedigini biliyorum.


Ne6ahat

Anlayabilmem için bu konuda bol örneğe ihtiyacım vardı, teşekkürler.


esinpein0

Ben de teşekkür ederim :)


BirtanMartyn

"Tepki" kabul edilebilir olmalı...


cevatim

Sanirim epey bir alternatif cevap eklenmeli


hacimustafa27

Nasıl cevaplanır bilmiyorum. Niye olmuyor açıklayabilecek var mı? Thanks


AneurinEE

Do you have to use a future participle in this sentence?


nuray320766

Respond ile answer arasindaki fark nedir


esinpein0

Answer=Cevap Respond=Cevap vermek


nabi71

"Answer" fiil olarak "cevap vermek" demektir. Yani "respond" yerine kullanılabilir.


kedicim

nasıl cevaplanacağını bilmiyorum ?


Mls740341

Nasıl cevaplanacağını bilmiyorum bu neden olmadı!!!!


ozerc

"Nasıl cevap vereceğim bilmiyorum" neden yanlış?


saidnursi

İkinci cümlede özne neden yok. Kim olduğunu bilemedim


icenavy

'Nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum' da doğru cevaplara eklenebilir bence.


buketsevcan

tepki vermek=to react


alperenguldu

Ornekler icin tesekkurler


EthemMuhtarolu

"Yanıt" yerine "cevap" kullanılabilir olmalı.


erkan357923

Yanıt nedir cevap kullanıyoruz Türkçe'de daha fazla

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.