"борщ"

Çeviri:borş

May 2, 2018

13 Yorum
Tartışma kilitli.


Rrahimee

Lahanadan yapılan doğu avrupa da ünlü bir tür çorbadır.


Fira.21

Azerbaycanda var bu yemek .kışda yeniliyor daha çok


serdarbar

Türkiye de bilinmiyor


Cerenpotte3

Annem çok yapar kendisi rus bana alfabeyi okumayı öğretti


[aktif olmayan kullanıcı]

    Merak edenler için; "borş" Doğu Avrupa mutfaklarında ünlü bir tür çorbadır: http://www.wiki-zero.net/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQm9yxZ8


orxan6547

    Azərbaycandan salamlar. Bork lahanadan olunur Ne gedir qisda


dieprinzessin

    Sadece doğu Avrupa'da. Ben bati Avrupa'danım. Burada ünlü degil. Belki de adı bilinmiyor ama kişiler borş tam olarak ne olduğunu bilmiyor.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Türkiye'de de pek bilinmiyor


Relunxet

      Ruslarin meshur corbasi, kelle paca ve iskembeyle yarisir :D


Siyahkurt14

      Borş yemeğini biliyorum. Annem yaplyor ve inanın bana tadəna doyum olmuyor


AzadiErdoa

      Б harfi ile başlayınca yanlış oluyor. Büyük harfle yazınca da olması gerekirdi

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.