"борщ"

Çeviri:borş

May 2, 2018

8 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Merak edenler için; "borş" Doğu Avrupa mutfaklarında ünlü bir tür çorbadır: http://www.wiki-zero.net/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQm9yxZ8

    May 2, 2018

Rrahimee

    Lahanadan yapılan doğu avrupa da ünlü bir tür çorbadır.

    August 17, 2018

serdarbar

    Türkiye de bilinmiyor

    June 1, 2018

Fira771506

    Azerbaycanda var bu yemek .kışda yeniliyor daha çok

    July 14, 2018

dieprinzessin

    Sadece doğu Avrupa'da. Ben bati Avrupa'danım. Burada ünlü degil. Belki de adı bilinmiyor ama kişiler borş tam olarak ne olduğunu bilmiyor.

    May 13, 2018

    [aktif olmayan kullanıcı]

      Türkiye'de de pek bilinmiyor

      May 20, 2018

Relunxet

      Ruslarin meshur corbasi, kelle paca ve iskembeyle yarisir :D

      December 21, 2018

AzadiErdoa

      Б harfi ile başlayınca yanlış oluyor. Büyük harfle yazınca da olması gerekirdi

      January 30, 2019
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.