1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "борщ"

"борщ"

Çeviri:borş

May 2, 2018

12 Yorum


Rrahimee

Lahanadan yapılan doğu avrupa da ünlü bir tür çorbadır.


Fira771506

Azerbaycanda var bu yemek .kışda yeniliyor daha çok


serdarbar

Türkiye de bilinmiyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Merak edenler için; "borş" Doğu Avrupa mutfaklarında ünlü bir tür çorbadır: http://www.wiki-zero.net/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQm9yxZ8


Cerenpotte3

    Annem çok yapar kendisi rus bana alfabeyi okumayı öğretti


Relunxet

    Ruslarin meshur corbasi, kelle paca ve iskembeyle yarisir :D


dieprinzessin

    Sadece doğu Avrupa'da. Ben bati Avrupa'danım. Burada ünlü degil. Belki de adı bilinmiyor ama kişiler borş tam olarak ne olduğunu bilmiyor.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Türkiye'de de pek bilinmiyor


orxan6547

      Azərbaycandan salamlar. Bork lahanadan olunur Ne gedir qisda


AzadiErdoa

      Б harfi ile başlayınca yanlış oluyor. Büyük harfle yazınca da olması gerekirdi

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.