"I have not seen myself in the mirror today."

Fordítás:Ma még nem láttam magam a tükörben.

April 23, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


rock4ever

i became a vampire! :)


VaTomika

"nem láttam magam ma a tükröben" - jelentve


nagyenyed

Amit magyarul írtál, az így van angolul: I did not see myself in the mirror today, A "még" azért van a mondatban mert have not seen.


Symbyoty

Magamat magam mi különbség ?


adotoktat

Semmi, kicsit talán régiesebb a magamat.


ZoltanKoma

Ma nem láttam magam a tükörben még. Miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.