A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have not seen myself in the mirror today."

Fordítás:Ma még nem láttam magam a tükörben.

0
4 éve

4 hozzászólás


VaTomika

"nem láttam magam ma a tükröben" - jelentve

1
Válasz4 éve

nagyenyed

Amit magyarul írtál, az így van angolul: I did not see myself in the mirror today, A "még" azért van a mondatban mert have not seen.

1
Válasz4 éve

rock4ever

a mondat végéről hiányzik a yet: have not ... yet - ez jelenti a még nem-et. enélkül a mondat az, amit Varga Tams1 írt, és már szerepel is a jó megoldások között!

0
Válasz3 éve

rock4ever

i became a vampire! :)

1
Válasz3 éve