1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Except for the shoes"

"Except for the shoes"

Tłumaczenie:Poza butami

April 23, 2014

13 komentarzy


TomaszSiekierski

jaka role w tym zdaniu pelni 'for'?


yuioyuio

Żadną, można powiedzieć Except for the shoes lub Except the shoes.


kichas

ja proponowałbym zapytać autora dlaczego właśnie wstawił for


weedkong

Czytając wcześniejsze wypowiedzi koleżanki uważam, że ma ona wystarczającą wiedzę i zdanie autora nie jest potrzebne.


buskes76

A mogło by być samo; " except shoes" ?


Tomek_KRK

'except for' w tym ćwiczeniu oznacza: 'oprócz '


Pyro1337

Czm jest tu ''for''?


Yola448704

except the shoes - z wyjątkiem butów
except (for) the shoes - z wyjątkiem (zrobionym dla) butów


Ktus_tam

<sub>ops</sub>


DewoIf

Dlaczego nie może być Except the shoes? Skąd bierze to "for"? Proszę wytłumacz mi to raz na zawsze, nigdy nie wiem kiedy "for" wiem że to znaczy "dla" i tyle.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.