"So?"

Fordítás:Nos?

April 23, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


fafeju

Nyafiztok itt, hogy pontosan mit is jelent...:) nekem kindta a program a szot es ugy kellett kitalalnom (persze, hogy rossz lett, ezen nincs mit csodalkozni) szoval csak annyit hallottam, hogy " szaúl". Na ezt fejtse meg valaki...


NagyTamsLevente

Ez tetszik nekem fafeju.


Pelyhi

Még mindig nem fogadja el az így-et...


Hollysufjan

Szerintem az így, mást jelent. Itt kérdőmondatban van: Nos?, Tehát?, Szóval?.


GusztvHara

Nem vagyok varázsló, de úgy vélem a kérdőjel az oka mindennek. Ennek fényében, lehet beszélgetés közben így érdeklődni más véleménye felöl, hogy: NOS ?


maricusi

Milyen jó, hogy a 3 felajánlott lehetőség egyike sem jó és egy negyedik a megoldás


Dr.Zsilka

Nekem az "így"-et elfogadta. (Talán már korrigálták? 2014.10.22.)


kukutyin1950

Szerintem miért nem lehet így? Ha valamit csinálok és megkérdezem, hogy így?


GalvanTivadar

Nekem ez a szöveg tetszett a legjobban: " magyarul nem is igazán értelmezhető így a mondat".


kisnova

Kezdjetek el filmeket nézni angolul, magyar felirattal. Sokat lehet tanulni belőle. Itt például nekem elsőként a "nos" ugrott be, hiába ismerem más jelentéseit is.


TKitty82

Nem túl rég használom a programot,azt nem tudom,hogyan lehet jelenteni valamit. Tudna valaki segíteni?


BEeeSTia

A megoldás alatt megjelenik a Hiba jelentése gomb.


mamutvadasz

5-6 szor beirtam a,Nos-t,mégse fogadta jó válasznak.


doki0524

Egyik angol-magyar szótárban sem szerepel: so?=nos? A feltüntetett kifejezések: so? = így?, valóban?, csakugyan?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.