Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz meyve severiz, özellikle elmaları."

Çeviri:We like fruit, especially apples.

4 yıl önce

11 Yorum


AcanayLM

specially yide kabul etmeli

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Specially ve especially aynı değil. Türkçe aynı olabilir ama İngilizcede fark var. Farkı anlatmam çok zor maalesef. Ama burada especially gerekiyor.

2 yıl önce

merdoza
merdoza

evet aynısı bende de oldu defalarca. specially özellikle demek. ama kabul etmiyor.

3 yıl önce

ferdi48130

Specially =özellikli

2 yıl önce

cmeral

Elmaları da neden the yok

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

"sevmek" fiili zaten ismin -i halini gerektiriyor bu yüzden apples'dan önce the koymanıza gerek kalmıyor.

4 yıl önce

frottce
frottce

Verdiğiniz bilgi yanlış. Belirli elmalardan söz etseydi, sevmek fiiline rağmen the kullanacaktı.

3 yıl önce

suatchal

Belirli elmalardan soz etmiyor genel anlamda elmalari sevdigini ifade ediyor

4 yıl önce

yousurff

Particularly dedim lakin kabul etmedi

3 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

Actually de özellikle anlamına gelmiyor mu

2 yıl önce

Melikmaras1

Hayır Aslında anlamında doğrusu anlamında Actualy I am not a doctor. Aslunda ben bir doktor değilim gibi

10 ay önce