Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sebze sevmem."

Çeviri:Ich mag kein Gemüse.

0
3 ay önce

2 Yorum


gldwZP
gldwZP

Kein Gemuse'nin artikeli ile ilgisini açıklarmısınız

0
Cevap ver3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

https://www.colanguage.com/tr/almanca-olumsuz-cümle
"...
Almanca kein kullanımı
Olumsuzluk ifade eden "kein", artikeli olmayan ve artikeli belirsiz olan isimler ile kullanılır. Kein ismin haline göre sonuna takı alabilir. (belirsiz artikel ein gibi)
...
Artikeli Olmayan Isimler
Ich trinke Wasser. - Ich trinke kein Wasser.
Su içiyorum. - Su içmiyorum.
Wir haben Hunger. - Wir haben keinen Hunger.
Biz açız - Biz aç değiliz.
Die Katze trinkt Milch. - Der Fisch trinkt keine Milch.
Kedi süt içiyor - Balık süt içmiyor.
..."
Ama:
Balık sütü içmiyor.
Der Fisch trinkt die Milch nicht.

0
Cevap ver3 ay önce