1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She and he are siblings."

"She and he are siblings."

Fordítás:A nő és a férfi testvérek.

April 23, 2014

11 hozzászólás


senorana

Ezt meg kell jegyezni,mert legközelebb tuti hibásnak fogja jelezni,hogy a she and he= ŐK!!!!


Makuka0

mivan? nem egy szöveget látunk? az van, hogy ő és ő testvérek. Hát, van ez a mondat, ha le is tudtam írni! ha ők lennének, akkor they are siblings lenne.


Papucska

A nő és a férfi testvérek. Gondoltam beírom amire a rendszer is gondolt, de túl szimplának találtam.


MikulaiDne

De ha Ők , akkor miért nem " they"?


DrKormos

"ő és ő testvérek" ez komoly? :D és megnyitom a kommenteket, és "ők testvérek" a megoldás...


mosi868565

magyarosan úgy írtam: "ők ketten" testvérek; mert az ő és ő -magyarul- nem különbözteti meg a nemeket; de nem fogadta el


TAGabor

"A lány és a fiú testvérek" - ezt miért nem fogadta el? És ha fiatalokra kérdezi?


esponta

A"she"mióta nő? A"he" mióta férfi?


Harga

Ha tudsz jobbat, javasold.


esponta

Már javasoltam csak meg kéne találni....


Harga

Nagyszerű, ha jobb min a mostani, el fogják fogadni. Türelem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.