"She and he are siblings."

Fordítás:A nő és a férfi testvérek.

April 23, 2014

12 hozzászólás


senorana

Ezt meg kell jegyezni,mert legközelebb tuti hibásnak fogja jelezni,hogy a she and he= ŐK!!!!

July 21, 2014

Makuka0

mivan? nem egy szöveget látunk? az van, hogy ő és ő testvérek. Hát, van ez a mondat, ha le is tudtam írni! ha ők lennének, akkor they are siblings lenne.

January 30, 2015

Papucska

A nő és a férfi testvérek. Gondoltam beírom amire a rendszer is gondolt, de túl szimplának találtam.

November 12, 2014

MikulaiDne

De ha Ők , akkor miért nem " they"?

October 25, 2016

DrKormos

"ő és ő testvérek" ez komoly? :D és megnyitom a kommenteket, és "ők testvérek" a megoldás...

December 15, 2017

Harga

Nekem elfogadta így: "Ő és ő testvérek."

July 27, 2018

mosi868565

magyarosan úgy írtam: "ők ketten" testvérek; mert az ő és ő -magyarul- nem különbözteti meg a nemeket; de nem fogadta el

July 2, 2018

TAGabor

"A lány és a fiú testvérek" - ezt miért nem fogadta el? És ha fiatalokra kérdezi?

November 27, 2018

esponta

A"she"mióta nő? A"he" mióta férfi?

May 3, 2019

Harga

Ha tudsz jobbat, javasold.

May 4, 2019

esponta

Már javasoltam csak meg kéne találni....

May 5, 2019

Harga

Nagyszerű, ha jobb min a mostani, el fogják fogadni. Türelem.

May 6, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.