1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar bir kitap okurlar."

"Onlar bir kitap okurlar."

Çeviri:They read a book.

April 23, 2014

14 Yorum


MutluGedik2

Neden reads değilde read


Nisa487280

Öyle istemişler


SevalRabia2

Ben ingilizim ama böyle bir şey yok


suat474826

Neden they are değil


dilara687746

They için niye reads kabul edilmiyor?sonuçta they çoğul yani.


IlkinReceb

Bencede şahs cemde


yaar701333

Read nasıl oluyor anlam veremedim


ErdoanErol

Niye "they are .... " kabul edilmiyor?


aoskdaosdkoas

çünkü cümle geniş zaman


b0c3k

Ben anlamadım are sadece çoğul anlamda kullanılıyor diye biliyorum?


SevalRabia2

Hayır öyle değil


SevalRabia2

Her anlamda kullanılır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.