1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Всё не так хорошо."

"Всё не так хорошо."

Çeviri:Her şey o kadar da iyi değil.

May 4, 2018

5 Yorum


elhafile

klavyemde rusça karakterleri nasıl kullanabilirim


Avni86

Telefonunda diğer dillerde klavye oluşturabilirsin ayrıca uygulama yüklemene gerek yok


Selman580240

Googlea telefonunun modelini yaz nasıl klavye değiştirileceğini araştır


Taha2469

Ayarlar -> dil ve giriş -> klavye dili. Gibi bir şey olması lazım


okanow

Ayarlardan turkce dilin yanina rusca dili ekleme yap.sonra klavyedeki bosluk tusunu saga dogru kaydir cift tarafli kullan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.