"Всё не так хорошо."

Çeviri:Her şey o kadar da iyi değil.

May 4, 2018

5 Yorum


tarkatalay

klavyemde rusça karakterleri nasıl kullanabilirim

May 4, 2018

Avni86

Telefonunda diğer dillerde klavye oluşturabilirsin ayrıca uygulama yüklemene gerek yok

July 27, 2018

Selman580240

Googlea telefonunun modelini yaz nasıl klavye değiştirileceğini araştır

May 16, 2018

Taha2469

Ayarlar -> dil ve giriş -> klavye dili. Gibi bir şey olması lazım

October 26, 2018

okanow

Ayarlardan turkce dilin yanina rusca dili ekleme yap.sonra klavyedeki bosluk tusunu saga dogru kaydir cift tarafli kullan

February 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.