Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a man."

Çeviri:Sen bir erkeksin.

4 yıl önce

9 Yorum


kickdead

neden are ?

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • I --> am
  • You --> are
  • He / she / it --> is
  • We --> are
  • They --> are
2 yıl önce

lara396321

Am is are fiil yerine geçer. He she it = is I you we they = are alır. To be fiilidir

1 yıl önce

Mohsun2

Arkadaslar ben bildigim kadariyla "a man" tek oldugu icin "is" le soylenir eger "MEN" olsaydi ate islenurdi burada bi hata var

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Özne "man" veya "men" değil, öyle olsaydı dediğini gibi olurdu. Bu cümlenin öznesi "you", o yüzden "are" geldi.

2 yıl önce

Efe1234567890

Sen bir erkek sin diyo

2 yıl önce

NiluferNazKuscu

yes evet

10 ay önce

SalliKayab

hebhdbbbdbfngke

10 ay önce

jinda961645

You is a man. doğru you are a man.yanlış

9 ay önce