"You are a man."

Çeviri:Sen bir erkeksin.

4 yıl önce

29 Yorum


kickdead

neden are ?

4 yıl önce

MeteUlku
  • I --> am
  • You --> are
  • He / she / it --> is
  • We --> are
  • They --> are
2 yıl önce

lara396321

Am is are fiil yerine geçer. He she it = is I you we they = are alır. To be fiilidir

1 yıl önce

Buse644274

Çünkü 'you' bir coğuldur ve çoğullardan sonra 'are' gelir

4 ay önce

Mohsun2

Arkadaslar ben bildigim kadariyla "a man" tek oldugu icin "is" le soylenir eger "MEN" olsaydi ate islenurdi burada bi hata var

3 yıl önce

MeteUlku

Özne "man" veya "men" değil, öyle olsaydı dediğini gibi olurdu. Bu cümlenin öznesi "you", o yüzden "are" geldi.

2 yıl önce

abbas141853

Hayır men adamlar olur man adam olur

3 hafta önce

Efe1234567890

Sen bir erkek sin diyo

2 yıl önce

NiluferNazKuscu

yes evet

1 yıl önce

ugur780120

Erkek boy degilmi? Neden man?

1 ay önce

SalliKayab

hebhdbbbdbfngke

1 yıl önce

jinda961645

You is a man. doğru you are a man.yanlış

1 yıl önce

Buse644274

You is diye bisey yok

4 ay önce

zorluhayat

Ben birşey sorucam you sonra are geliyorya bazı cümlelerdeyse you dan sonra are gelmiyor neden acaba

2 yıl önce

MeteUlku

Hal cümleleri ve eylem cümleleri olmak üzere iki çeşit cümle türü vardır.

Hal cümleleri: (özne + yardımcı fiil (am/is/are/was/were) + sıfat)
  • I am fine.
  • He is fine.
  • We are fine.
  • You are fine.
Eylem cümleleri: (özne + fiil + varsa nesne)
  • I am playing football now. (Şimdiki zaman, present continuous tense)
  • He is playing football now. (Şimdiki zm, present cont.)
  • He plays football every Saturday. (Geniş zaman, simple present tense)
  • You play football every Saturday. (Geniş zaman, simple present)

  • Şimdiki zaman eylem cümlesinin yapısı: "özne + am/is/are + fiilin -ing hali + varsa nesne"
  • Geniş zaman eylem cümlesinin yapısı: "özne + fiilin yalın hali (çekimsiz hali) + varsa nesne"

  • "am/is/are" "olmak" (be) fiilinin geniş zamana çekimlenmiş halleridir.
  • "was/were" ise geçmiş zamana çekimlenmiş halleridir.

  • Bu yardımcı fiillerden sonra bir sıfat gelir ve hal cümlesi olur...

... veya ...

  • ... fiil, "-ing" eki ile çekimlenip "am/is/are" kullanarak şimdiki zaman / "was/were" kullanarak geçmişte devam eden zaman (past continuous tense) yapılarak eylem cümlesi olur.
2 yıl önce

emir889485

Lol

3 ay önce

ali343596

Guzel

2 yıl önce

djmehmetkoc

Are,bazen cok kafa karıştırıyon sen

2 yıl önce

sna_20

ben yanlış bir harf kullandım sadece yanlış dedi

2 yıl önce

CansnHanef

Bence men çoğul man tekil

1 yıl önce

fatihmajor

man adam demek değilmidir ? erkek için ''male'' kullanılmaz mı ?

1 yıl önce

berra96232

A an nerelerde geliyor farkları nelerdir bilen var mı

1 yıl önce

Ipekahin6

Neden are geliyor anlamadim ya

1 yıl önce

ykIpek

a man diyemezsin man zaten man ve men olarak tekil ve çoğul kullanımı için ayrılmış a man anlatım bozukluğu.

1 yıl önce

SalliKayab

jj

1 yıl önce

Smeyyezdog

adamla erkek arasında ne fark var acaba

3 yıl önce

SerhatAkkanat

Adamla erkek arasında fark yok sadece man adam,erkek Men adamlar, erkekler ikisinide kullanabilirsin

11 ay önce

irem199542

Are ne ya

2 yıl önce

kaplanbayram

you turce bolumune yazmislar bende bilerek yannis yaptim

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.