"Zamierzamy sprzedać skrzypce."

Tłumaczenie:We are going to sell the violin.

5 miesięcy temu

4 komentarze


Yola448704

Zamierzamy sprzedać skrzypce - We intend
to sell the violin / We are going to sell the violin

5 miesięcy temu

judyta390049

Tzn. We will sell the violin

5 miesięcy temu

Lanemka

Ponieważ "we will sell" oznacza, że jesteś pewna, że je sprzedasz, czyli - "sprzedamy skrzypce", zamiast "zamierzamy je sprzedać"

5 miesięcy temu

buskes76

Konstrukcja "be going to" oznacza nie jakiś tam zamiar ale że ~ zamierzasz w 100% ~ zmierzasz do jego wykonania !!! ... a nie ze tylko gdybasz że moze to zrobisz

1 miesiąc temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.