Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Zamierzamy sprzedać skrzypce."

Tłumaczenie:We are going to sell the violin.

2
3 miesiące temu

4 komentarze


Yola448704
Yola448704

Zamierzamy sprzedać skrzypce - We intend
to sell the violin / We are going to sell the violin

2
Odpowiedz3 miesiące temu

judyta390049

Dlaczego nie może być: we will buy the violin

0
Odpowiedz3 miesiące temu

judyta390049

Tzn. We will sell the violin

0
Odpowiedz3 miesiące temu

Lanemka

Ponieważ "we will sell" oznacza, że jesteś pewna, że je sprzedasz, czyli - "sprzedamy skrzypce", zamiast "zamierzamy je sprzedać"

1
Odpowiedz2 miesiące temu

Powiązane dyskusje