"Das Leder ist fest."

Çeviri:Deri sert.

May 5, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


CihanYlmaz707203

Belirli artikeli kullanmis bu deri olmasi gerekmiyormu benmi yanlis ogrendim simdiye kadar


smeyyezncr

Bu deri sert olması gerekmiyo mu ipucunda da bu var ztn=/


humetin

Deri sağlam.


SteffiBookworm

Ich habe es jetzt hinzugefügt, danke!


-Modva-

"Bu deri sert" de oluyo " Deri sert" de oluyo ama bu suz olanı kabul ediyo bence hata var.


eto134715

Das burada artikel, this manasındaki das değil yani. Artikel olarak kullanınca belirli bir nesneden bahsediliyor olsa da illaki "bu" diye çevirmeye gerek yok.


yalmazahme1

deri sert ; das leder ist hart olmasi lazim


YONCA02ARPALAR

Bu deri sert yazdım kabul etmedi niye ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.