"The book found is not the one that I wanted."

Çeviri:Bulunan kitap benim istediğim olan değil.

4 yıl önce

13 Yorum


HalilERGEN

The book found is not that I wanted. Cümlesi Bulunan kitap benim istediğim değil. Anlamında mıdır.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

The book found is not what I wanted. olur. ama bu da daha cok "istedigim sey degil" gibi, "istedigim kitap degil"den daha cok.

"The book found is not that I wanted." yanlis.

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

evet olan olmasa daha güzel olurmuş aslında

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet biraz gereksiz olmus, ama "one" kelimesini ogretmek icin eklemisiz

4 yıl önce

e.fiski

gençler bu cümle çok zor bir cümle, buraya "tartışma" için gelenleri uyandırmak isterim :) aradan haftalar geçince tekrarlarken yine yanlış yapacaksınız. bunu context'ten çıkarmak daha kolay olacaktır, bu şekilde havada duruyor. biz türkçe'de normalde böyle bir cümle kurmayız o yüzden zorlanıyoruz.

4 yıl önce

AhmetKarak

Found dan sonra vurgul gelmesi gerekmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

4 yıl önce

.HalilAlni

"Bulunan kitap benim istediğim bir kitap değil." anlamı karşılamaz mı?

4 yıl önce

cevatim

Benim istedigim biri degil de olmali

4 yıl önce

EnginDEGE1

Bulunan kitap benim istedigim degildi yi neden kabul etmiyor degildir olmasi gerektigini soyluyor ayni anlama gelmez mi bu

4 yıl önce

Kaanelikku

Google çeviri Bulduğum kitap istediğim bir kitap değil. diye çeviriyor. Orada bulunan kitap benim istediğim değildir mi doğrusu sizce de?

10 ay önce

blentb
blentb

Bulunan kitap= the book of found
Yanlış mıdır

2 ay önce

brahimGven8

Türkçede böyle bir ifade kullanılmaz. İstediğim değil yerine istemediğim Türkçe kullanım için bana göre daha uygun.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.