"The book found is not the one that I wanted."

Çeviri:Bulunan kitap benim istediğim olan değil.

April 23, 2014

15 Yorum


e.fiski

gençler bu cümle çok zor bir cümle, buraya "tartışma" için gelenleri uyandırmak isterim :) aradan haftalar geçince tekrarlarken yine yanlış yapacaksınız. bunu context'ten çıkarmak daha kolay olacaktır, bu şekilde havada duruyor. biz türkçe'de normalde böyle bir cümle kurmayız o yüzden zorlanıyoruz.

June 18, 2014

HalilERGEN

The book found is not that I wanted. Cümlesi Bulunan kitap benim istediğim değil. Anlamında mıdır.

April 23, 2014

Selcen_Ozturk

The book found is not what I wanted. olur. ama bu da daha cok "istedigim sey degil" gibi, "istedigim kitap degil"den daha cok.

"The book found is not that I wanted." yanlis.

April 23, 2014

aoskdaosdkoas

evet olan olmasa daha güzel olurmuş aslında

April 23, 2014

Selcen_Ozturk

evet biraz gereksiz olmus, ama "one" kelimesini ogretmek icin eklemisiz

April 23, 2014

.HalilAlni

"Bulunan kitap benim istediğim bir kitap değil." anlamı karşılamaz mı?

July 1, 2014

cevatim

Benim istedigim biri degil de olmali

July 27, 2014

AhmetKarak

Found dan sonra vurgul gelmesi gerekmez mi

May 27, 2014

Selcen_Ozturk

hayır

May 27, 2014

EnginDEGE1

Bulunan kitap benim istedigim degildi yi neden kabul etmiyor degildir olmasi gerektigini soyluyor ayni anlama gelmez mi bu

September 13, 2014

Kaanelikku

Google çeviri Bulduğum kitap istediğim bir kitap değil. diye çeviriyor. Orada bulunan kitap benim istediğim değildir mi doğrusu sizce de?

January 25, 2018

blentb

Bulunan kitap= the book of found
Yanlış mıdır

October 3, 2018

brahimGven8

Türkçede böyle bir ifade kullanılmaz. İstediğim değil yerine istemediğim Türkçe kullanım için bana göre daha uygun.

October 26, 2018

TanEr767552

Duolingo tarihimde nefret ile anacağım ilk cümle

June 29, 2019

TanEr767552

The book found is i wanted not book. bulunan kitap benim istediğim kitap değil bu daha iyi

June 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.