"We have many memories together."

Fordítás:Sok emlékünk van együtt.

4 éve

9 hozzászólás


brutus01

Szebben hangzik magyarul a "Nekünk sok közös emlékünk van".

4 éve

nagyenyed

elfogadja azt is

4 éve

Gyereide11

Csak simán 'Sok közös emlékünk van' Lenne a helyes szerintem

1 éve

eminens2

Elfogadja:2018.07.23.

6 hónapja

Luca0522

Na és az hogy rengeteg?

3 éve

Bla585587

Nekünk együtt sok emlékünk van. Miért nem jó?

2 éve

zsalica

EGYÜTT SOK EMLÉKÜNK VAN

Ez miért nem jó?

4 éve

szxaigza

sok emlékeink vannak együtt - ezt miért nem fogadja el?

3 éve

ljudit52

mert magyarul a sok után nincs többes szám

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.